August 20, 2001
Det kan även finnas en 10.e planet. Man har alltid trott att Pluto är större än vad den är eftersom man förutsatt att det är den som har orsakat de störningarna. Men den är alltför liten. Så nu letar man efter en 10.e planet. Man har faktiskt hittat en 10.e planet, som heter Smiley, men även den är för liten för att kunna ha orsakat de störningarna, så nu letar man efter en 11.e planet. Undrar hur länge skall det här störkälleletandet egentligen pågå? Att upptäcka en himlakropp så långt borta är svårt, för det första ligger den så långt från jorden, för det andra ligger den ju också så långt borta från solen som ju lyser upp, och därför syns så svagt också.
April 4, 2003
DiDi wrote: [quote=Ogrebeast][quote=DiDi]Pluto är den som ligger längst bort va?
DiDi, dina bidrag är bländande 😀
Nej men seriöst... De hade väl upptäckt nån ny isplanet som låg efter pluto?
nej den nya isplaneten dom hittat är pluto som först kallades "planeten x"
innan dom viste om det var en planet.
fast det var ju bra jävla massa år sen 😀
April 4, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=Super-Svensson]Hah, alltså.. är det bara jag som är taskig eller nåt (?), men jag skulle aldrig hjälpa min brorsa med nå skolskit... 🙄
men jag är ju då tjej och de faktum att ja är helt beroende av en mobiltelefon..
har alldrig tanken "köpa egen" slagit dig nån gång 😛
February 15, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=DiDi][quote=Ogrebeast]Typ 11 lag möter varandra en gång...hur många matcher spelas totalt? osv
Hmmm... Du får skriva lite tydligare annars förstår in Super-Svensson 😉
Okej. Om jag har tre äpplen och äter upp ett. Hur många har jag kvar? 😛
Kan du ta det där en gång till? 😕
April 4, 2003
DiDi wrote:
Det kan även finnas en 10.e planet. Man har alltid trott att Pluto är större än vad den är eftersom man förutsatt att det är den som har orsakat de störningarna. Men den är alltför liten. Så nu letar man efter en 10.e planet. Man har faktiskt hittat en 10.e planet, som heter Smiley, men även den är för liten för att kunna ha orsakat de störningarna, så nu letar man efter en 11.e planet. Undrar hur länge skall det här störkälleletandet egentligen pågå? Att upptäcka en himlakropp så långt borta är svårt, för det första ligger den så långt från jorden, för det andra ligger den ju också så långt borta från solen som ju lyser upp, och därför syns så svagt också.
luktar bull shit
October 26, 2003
the_proffs wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Super-Svensson]Hah, alltså.. är det bara jag som är taskig eller nåt (?), men jag skulle aldrig hjälpa min brorsa med nå skolskit... 🙄
men jag är ju då tjej och de faktum att ja är helt beroende av en mobiltelefon..
har aldrig tanken "fattig" och "arbetslös" slagit dig någon gång?
February 15, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=the_proffs][quote=BubbleAng3L][quote=Super-Svensson]Hah, alltså.. är det bara jag som är taskig eller nåt (?), men jag skulle aldrig hjälpa min brorsa med nå skolskit... 🙄
Jag ahr pantburkar + flaskor för ett par hundringar hemma, kommer du och hämtar dom så får du dom.
October 26, 2003
Super-Svensson wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=the_proffs][quote=BubbleAng3L][quote=Super-Svensson]Hah, alltså.. är det bara jag som är taskig eller nåt (?), men jag skulle aldrig hjälpa min brorsa med nå skolskit... 🙄
Jag ahr pantburkar + flaskor för ett par hundringar hemma, kommer du och hämtar dom så får du dom.
om ja hade varit i sthlmsområdet hade ja lätt gjort de.. *s*.. (ja, ja är desperat) men nu är ju ja i Nora..
April 4, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=Super-Svensson][quote=BubbleAng3L][quote=the_proffs][quote=BubbleAng3L][quote=Super-Svensson]Hah, alltså.. är det bara jag som är taskig eller nåt (?), men jag skulle aldrig hjälpa min brorsa med nå skolskit... 🙄
om ja hade varit i sthlmsområdet hade ja lätt gjort de.. *s*.. (ja, ja är desperat) men nu är ju ja i Nora..
ja hadde du vart här så hadde du kunnat få köpa mit gammla t20 för 20kr eller nåt 😀
October 26, 2003
the_proffs wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Super-Svensson][quote=BubbleAng3L][quote=the_proffs][quote=BubbleAng3L][quote=Super-Svensson]Hah, alltså.. är det bara jag som är taskig eller nåt (?), men jag skulle aldrig hjälpa min brorsa med nå skolskit... 🙄
ja hadde du vart här så hadde du kunnat få köpa mit gammla t20 för 20kr eller nåt 😀
oki.. men då hade de varit oki o tagit den på avbetalning va? typ.. 1 krona i veckan..
April 4, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=the_proffs][quote=BubbleAng3L][quote=Super-Svensson][quote=BubbleAng3L][quote=the_proffs][quote=BubbleAng3L][quote=Super-Svensson]Hah, alltså.. är det bara jag som är taskig eller nåt (?), men jag skulle aldrig hjälpa min brorsa med nå skolskit... 🙄
oki.. men då hade de varit oki o tagit den på avbetalning va? typ.. 1 krona i veckan..
visst det går nog bra 😛
1 Guest(s)