September 16, 2002
Nu på lördag så flyttar jag från min 2a på 50kvm till en 1a på 36kvm men ack, så mycket närmare till allt.
Hur som helst så tänkte jag inreda med Tema Tiger. 🙂
Så som det är nu så har jag en tigerfilt, en tigermatta, en tigermatta med huvud (Sån som finns på rusta), tigersängkläder och har även fyra st. soffkuddar formade till djur, där en är en tiger, de andra är lejon och elefant.
Så jag skulle vilja ha hjälp med hur jag kan fortsätta temat? Något jag inte vill ha är små tigerfigurer. Jag inser också att det kan vara svårt att hålla hårt på tigertemat, därför måste jag nästan vara villig att sträcka mig till tema Safari, men vill ha tiger så långt det går. Jag har t.ex. en stekpanna med gepardmönster och som sagt, de andra kuddarna.
Notera: Det behöver inte vara snyggt!
Just nu söker jag ett sängöverkast med tigermönster (eller annat, som gepard eller zebra) men hittar absolut ingenting! Vart tusan hittar man sängöverkast!?
Ska även försöka införskaffa gardiner med tigermönster, annars funderar jag på någon kombination av brunt och svart på gardiner, det kanske kan passa.
Se så, kom med alla möjliga sorters förslag på hur jag kan följa Tema Tiger!
Om ni har speciella produkter som förslag, länka gärna!
:bgrin:
October 16, 2004
September 16, 2002
T0FFE wrote: Oj det här är ju nästan lite udda t.o.m för att vara dig Kizo 😉
Du skulle ju kunna ställa ut lite blommor för att få mer Safari känsla 😀
Nu ska vi inte vara orealistiska!
Bogus wrote: Gardinerna är ju lätt, bara att köpa "tiger-tyg" och sy, gardiner är ju nog det lättaste att sy...
Japp, det är planen. Fast det blir inte jag som syr men ändå.
Legacy: ...Nja...
September 22, 2005
Hellre ett tema än massa random saker imo. Sedan så är man ju kille (erm...) så till viss del bryr jag mig inte hur en lägenhet ser ut. Men om man kan få lite enhetlighet utan massa arbete så why not. Trådskaparen kanske är lite väl seriös men om han gillar tigrar och vill sysselsätta sig så är det en cool idé tycker jag. 🙂
August 20, 2001
http://www.nicoles-funworld.de.....Frosch.jpg
Den som en jätteväggmålning.
September 16, 2002
CyberDyne wrote: Hellre ett tema än massa random saker imo. Sedan så är man ju kille (erm...) så till viss del bryr jag mig inte hur en lägenhet ser ut. Men om man kan få lite enhetlighet utan massa arbete så why not. Trådskaparen kanske är lite väl seriös men om han gillar tigrar och vill sysselsätta sig så är det en cool idé tycker jag. 🙂
Precis. Fast nu är jag inte så speciellt förtjust i tigrar egentligen men det är ett intressant tema enligt mig. Jag behöver inte ha en "snygg" lägenhet, jag behöver en lägenhet där jag trivs och är avslappnad. Vill jag bara ha det fint runt mig så kan jag gå hem till min flickvän.
DiDi wrote: http://www.nicoles-funworld.de.....Frosch.jpg
Den som en jätteväggmålning.
Är inte så förtjust i Nalle Poop-världen faktiskt, så jag slipper helst Tiger(Tigger?)-grejer därifrån. 🙂
November 21, 2005
September 16, 2002
macrus wrote: Du slutar aldrig förvåna mig, men lycka till. 😉
Jag tar det på ett bra sätt.
dreamweaver wrote: Någon ska tydligen bygga en studie för inspelning av "naturfilmer" hör jag. :bgrin:
Det var i och för sig inte tanken, nej.
Johan- wrote: palmer och ett konstgjort vattenfall!
alltså relativt stora krukpalmer som man kan köpa lite överallt.
Palmblad längs taket på väggen vore kanske något. Palmblad, bra tänkt! Cocosnötter också!
Någon som vet om det finns sån där toalettsits med tigermönster och detsamma undrar jag när det gäller duschdraperi? Oooh, och handdukar!
December 22, 2006
Detta kanske kan vara något =p
September 16, 2002
gzek wrote: Detta kanske kan vara något =p
3990:-...Nja. Lite i överkant kanske.
Dessutom har jag ju som sagt redan två mattor med tigertema, så jag tror jag lägger de där 3990:- på något annat.
November 5, 2001
Tror att Jysk kan ha tigermönstrat sängöverkast i svart och vitt. Har du bott i Skövde tillräckligt länge nu för att hitta dit? Kanske inte ens finns kvar. Var ett tag sedan jag besökte staden.
Vart bär det av nudå så man vet vart man ska knacka på om man är ute i Skövde nångång och behöver sovplats 😉
Glöm inte den viktigaste detaljen för en lyckad tigerinredning. Kall Tiger-öl i kylen.
September 16, 2002
Arny wrote: Tror att Jysk kan ha tigermönstrat sängöverkast i svart och vitt. Har du bott i Skövde tillräckligt länge nu för att hitta dit? Kanske inte ens finns kvar. Var ett tag sedan jag besökte staden.
Vart bär det av nudå så man vet vart man ska knacka på om man är ute i Skövde nångång och behöver sovplats 😉
Glöm inte den viktigaste detaljen för en lyckad tigerinredning. Kall Tiger-öl i kylen.
Jodå, dit ska jag hitta! 😀
Har bara flyttat in till närmare skolan, bor på Kurorten nu. 🙂 2-3min från skolan.
November 5, 2001
Kizo wrote: [quote=Arny]Tror att Jysk kan ha tigermönstrat sängöverkast i svart och vitt. Har du bott i Skövde tillräckligt länge nu för att hitta dit? Kanske inte ens finns kvar. Var ett tag sedan jag besökte staden.
Jodå, dit ska jag hitta! 😀
Har bara flyttat in till närmare skolan, bor på Kurorten nu. 🙂 2-3min från skolan.
Ahh men där är ju riktigt schysst! Svårt att hitta bättre läge vad det gäller skolan, stationen och stan.
1 Guest(s)