February 12, 2003
Tja!
Jag ska på fest nu å jagh behöver lite godsaker ur päronens "skafferi"
"Skafferiet är ute i förådet som är inbyggt med garaget!
Hur ska jag på smidigaste sättet sno lite vodka utan att dom undrar vad jag gjorde i förrådet så länge? Och utan att dom kommer på mig!
Ps. jag har uppnått laglig ålder!
September 3, 2001
vatten i vodkan?
eller sno en hel flaska, sälj den till dina polers och hoppas på att du får tillräckligt med pengar för att köpa en ny och ställa tillbaka den i skafferiet innan dina föräldrar ser att du tagit den.
Vad du än gör där inne, gör det snabbt och smidigt... försök att inte bli sedd. Fönster är bra att använda vid såna här situationer.
Det andra du kan göra är att helt enkelt fråga om du kan köpa en flaska av dem eller be dem o få den och så kan dom få en ny om några dagar eller så. Man behöver ju inte alltid vara stygg lixom 😉
October 18, 2001
x-per wrote: Hmm dom ska inte märka något eftersom vi har slått vad om en sak....+ att ajg ska köra bil till festen så det kan ju bli ytterligare ett problem
Ska du dricka o sen köra hem oxå eller ska du ställa bilen där?
Ska du ställa bilen där så e det juh lungt, bara att fråga päronen om du kan få lite.
October 28, 2002
Cykeln ? Talar av erfarenhet när jag säger att det INTE är något bra färdmedel på fyllan :cy:
Visserligen bättre än bil...
Taxi ?
Köp sprit av dina polare istället.. herregud.. ta av föräldrarna... :S
Och sen att blanda med vatten, förstöra hela flaskor med sprit bara för det ? Hoppas du inte blandar med snapsen bara, då en polare gjort det, snapsen frös när föräldrarna hans la den i frysen för att kyla den. Dom blev inte glada.
February 1, 2002
Hauk wrote: Cykeln ? Talar av erfarenhet när jag säger att det INTE är något bra färdmedel på fyllan :cy:
Visserligen bättre än bil...
Taxi ?
Köp sprit av dina polare istället.. herregud.. ta av föräldrarna... :S
Och sen att blanda med vatten, förstöra hela flaskor med sprit bara för det ? Hoppas du inte blandar med snapsen bara, då en polare gjort det, snapsen frös när föräldrarna hans la den i frysen för att kyla den. Dom blev inte glada.
oj då stal han rätt mkt då :eye:
1 Guest(s)