Hjälp mig langa|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Hjälp mig langa
BubbleAng3L
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 599
sp_UserOfflineSmall Offline
448816
November 2, 2003 - 11:05 am
sp_Permalink sp_Print

x-per wrote: BubbleAng3L kommentera det jag sa innan så får vi se!

jag tror nog det är de som han menar.. lr nåt. !

skrev jag! är detta en anklagelse?

x-per
Member
Medlem
Forum Posts: 3038
448817
November 2, 2003 - 11:06 am
sp_Permalink sp_Print

PaiN wrote: [quote=x-per] Eh spelar det någon roll?
Vad har du med det att göra?
Så du menar att i grunden ska det bara finnas en enda person på denna planeten som får dricka`? Och alla andra som dricker gör det pga grupptryck!
Och det ska bara finnas en enda person som kör bil och alla andra som kör bil gör det pga grupptrycket!
Alla som går gör det pga grupptrycket!
Alla som pissar i en toalett gör det pga grupptrycket?
Alla som har sex gör det pga grupptrycket!
Aja nu borde du fatta hur kass din kommentar va!

En dag upphör ditt förnekande och då kommer du inse att tråden du skapade var helt värdelös. Men forsätt du att "skaffa" sprit och sedan inte dricka den.

Jag glömde visst att fjortisar har svårt att handskas med ordet grupptryck, förlåt, det ska inte hända igen.

Du sa något om att det skulle bli problem med bilkörandet; när du säger "skaffa alkohol" följt av "problem+bil" så kan du inte förvänta dig något annat än vad du fått här i tråden.

Hmm du verkar ju inte ha intelligens att lägga ihop dom olika inläggen så att du förstår sammanhanget!
Och om du vill så kan du ju få träffa mina kompisar så kan du ju fråga dom om jag faller för grupptryck! Dom skulle antagligen säga att jag är den sista i sverige som faller för grupptryck!
Jag har nekat till attt ta snus, tobak och alkohol när dom har frågat opm jag vill ha så det är antigrupptryck!
Tror att du är så osäker på dig själv så att du måste dölja det genom att anklaga andra!

x-per
Member
Medlem
448819
November 2, 2003 - 11:08 am
sp_Permalink sp_Print

PaiN wrote: [quote=x-per]BubbleAng3L kommentera det jag sa innan så får vi se!

Försöker du nå din totala botten pojk?
Du menar alltå att godis har samma inverkan på folk som alkohol?

Ne men svara på frågan istället!
Skulle ni anklaga mig för grupptryck om jag "köpte ut" godis istället!
Sprit och alkohol....sak som sak!

BubbleAng3L
Kommer du hit ofta?
Medlem
448820
November 2, 2003 - 11:09 am
sp_Permalink sp_Print

du har inte lyssnat på vad nån har sagt va?

så bra att du för övrigt nekar till allting som sprit, tobak o de där..

om du nu har det så borde du inte ta åt dig av de som skrivs.. för det är precis de du gör när du svarar med sådana kommentarer.. förstår du?

BubbleAng3L
Kommer du hit ofta?
Medlem
448822
November 2, 2003 - 11:11 am
sp_Permalink sp_Print

x-per wrote: [quote=PaiN][quote=x-per]BubbleAng3L kommentera det jag sa innan så får vi se!

sprit som alkohol är precis samma sak ja.. och godis är en helt annan! om man äter godis blir man för de första inte full.. för de andra så får alla som vill äta hur mycket godis som helst.. vilket inte då gäller för alkohol.

x-per
Member
Medlem
448823
November 2, 2003 - 11:12 am
sp_Permalink sp_Print

BubbleAng3L wrote: du har inte lyssnat på vad nån har sagt va?

om du nu har det så borde du inte ta åt dig av de som skrivs.. för det är precis de du gör när du svarar med sådana kommentarer.. förstår du?

Ne men jag förstår inte varför dom anklagar mig när inte dom känner mig som person!

x-per
Member
Medlem
448824
November 2, 2003 - 11:14 am
sp_Permalink sp_Print

BubbleAng3L wrote: [quote=x-per][quote=PaiN][quote=x-per]BubbleAng3L kommentera det jag sa innan så får vi se!

sprit som alkohol är precis samma sak ja.. och godis är en helt annan! om man äter godis blir man för de första inte full.. för de andra så får alla som vill äta hur mycket godis som helst.. vilket inte då gäller för alkohol.

Jo men jag syftar inte på konsekvenserna! Jag syftar på varför det är sådana stora problem att några personer förtär alkohol!

Ps. Sprit som Godis skulle det stå!

PaiN
Member
Medlem
Forum Posts: 2534
448825
November 2, 2003 - 11:15 am
sp_Permalink sp_Print

x-per wrote: [quote=PaiN][quote=x-per]BubbleAng3L kommentera det jag sa innan så får vi se!

Nu snackar vi inte om att "köpa ut", du ville stjäla från dina egna föräldrar.

Om du skulle starta en tråd om hur du lättast skulle kunna sno godis av dina föräldrar, som du sedan skulle ge till dina kompisar, skulle jag nog rekomendera en kvalificerad psykiatriker inte att du skulle växa upp.

x-per
Member
Medlem
448827
November 2, 2003 - 11:16 am
sp_Permalink sp_Print

PaiN wrote: [quote=x-per][quote=PaiN][quote=x-per]BubbleAng3L kommentera det jag sa innan så får vi se!

Nu snackar vi inte om att "köpa ut", du ville stjäla från dina egna föräldrar.

Om du skulle starta en tråd om hur du lättast skulle kunna sno godis av dina föräldrar, som du sedan skulle ge till dina kompisar, skulle jag nog rekomendera en kvalificerad psykiatriker inte att du skulle växa upp.

Bra att du hakar upp dig på ett ord som kan ha olika betydelse!
Och för din information så står flaskan där med exakt samma och lika mycket innehåll!
Förresten frågar du dina föräldrar ifall du får ta smör ur kylskåpet varje gång eller? Om du inte gör det är det ju "stöld" som du kallar det!

BubbleAng3L
Kommer du hit ofta?
Medlem
448828
November 2, 2003 - 11:16 am
sp_Permalink sp_Print

x-per wrote: [quote=BubbleAng3L]du har inte lyssnat på vad nån har sagt va?

Ne men jag förstår inte varför dom anklagar mig när inte dom känner mig som person!

men dom anklagar väl inte dig på de viset.. om dom nu kände dig och kunde läsa dina tankar så skulle dom inte sagt nåt.. men ibland när man skriver så kan de bli fel om man inte skriver i detalj.. vilket nu har hänt.. så varför ta åt dig? nu du vet att det inte är så!. du är säkert en jättebra människa som person.. och du vet det själv.. det är väl huvudsaken? 🙄

PaiN
Member
Medlem
448829
November 2, 2003 - 11:19 am
sp_Permalink sp_Print

x-per wrote:
Hmm du verkar ju inte ha intelligens att lägga ihop dom olika inläggen så att du förstår sammanhanget!
Och om du vill så kan du ju få träffa mina kompisar så kan du ju fråga dom om jag faller för grupptryck! Dom skulle antagligen säga att jag är den sista i sverige som faller för grupptryck!
Jag har nekat till attt ta snus, tobak och alkohol när dom har frågat opm jag vill ha så det är antigrupptryck!
Tror att du är så osäker på dig själv så att du måste dölja det genom att anklaga andra!

Så jag måste fråga dina kompisar hur du är? Hur lät det då? 😛 (Jag var bara tvungen att misstolka.)

Jag är inte det minsta osäker på mig själv, jag behöver inte skapa trådar för att få alkohol i mig. Om jag skulle få för mig att förtära alkohol skulle jag inhandla det själv.

Om du nu nekar till allt, vad skulle du med alkoholen till? Tvätta bort färg? Det finns bättre medel för sånt.

x-per
Member
Medlem
448831
November 2, 2003 - 11:20 am
sp_Permalink sp_Print

BubbleAng3L wrote: [quote=x-per][quote=BubbleAng3L]du har inte lyssnat på vad nån har sagt va?

men dom anklagar väl inte dig på de viset.. om dom nu kände dig och kunde läsa dina tankar så skulle dom inte sagt nåt.. men ibland när man skriver så kan de bli fel om man inte skriver i detalj.. vilket nu har hänt.. så varför ta åt dig? nu du vet att det inte är så!. du är säkert en jättebra människa som person.. och du vet det själv.. det är väl huvudsaken? 🙄

Ja precis tack! Ja ajg är säker på min personlighet men det är ändå itne kul när personer har fel uppfattning om mig! Det är det enda som stör mig här i livet för jag vill att personer i allmänhet ska ha rätt uppfattning om mig! Struntar i om dom hatar mig men då ska det också vara motiverat!

x-per
Member
Medlem
448833
November 2, 2003 - 11:22 am
sp_Permalink sp_Print

PaiN wrote: [quote=x-per] Hmm du verkar ju inte ha intelligens att lägga ihop dom olika inläggen så att du förstår sammanhanget!

Så jag måste fråga dina kompisar hur du är? Hur lät det då? 😛 (Jag var bara tvungen att misstolka.)

Jag är inte det minsta osäker på mig själv, jag behöver inte skapa trådar för att få alkohol i mig. Om jag skulle få för mig att förtära alkohol skulle jag inhandla det själv.

Om du nu nekar till allt, vad skulle du med alkoholen till? Tvätta bort färg? Det finns bättre medel för sånt.

Som Jiggly sa så fanns det inte tid att köpa det själv eftersom jag hade ungefär 15 minuter på mig tills festen började!

PaiN
Member
Medlem
448834
November 2, 2003 - 11:23 am
sp_Permalink sp_Print

x-per wrote:
Bra att du hakar upp dig på ett ord som kan ha olika betydelse!
Och för din information så står flaskan där med exakt samma och lika mycket innehåll!
Förresten frågar du dina föräldrar ifall du får ta smör ur kylskåpet varje gång eller? Om du inte gör det är det ju "stöld" som du kallar det!

Jaha, då lämnar vi godis och går över till smör. 😛 (Okej, vi struntar att gå in på ordets betydelse här)

Jag vet inte vad du har för sjukt förhållande till dina föräldrar, men mina föräldrar litar på mig och låter mig ta vad jag behöver.

x-per
Member
Medlem
448837
November 2, 2003 - 11:24 am
sp_Permalink sp_Print

PaiN wrote: [quote=x-per] Bra att du hakar upp dig på ett ord som kan ha olika betydelse!

Jaha, då lämnar vi godis och går över till smör. 😛 (Okej, vi struntar att gå in på ordets betydelse här)

Jag vet inte vad du har för sjukt förhållande till dina föräldrar, men mina föräldrar litar på mig och låter mig ta vad jag behöver.

Men herregud det var en parallel!
Klart man får ta vad man vill ur kylen utan att fråga men det jag förökte få dig att förstå är att du ser alkohol som tabu!

PaiN
Member
Medlem
448840
November 2, 2003 - 11:24 am
sp_Permalink sp_Print

x-per wrote:
Som Jiggly sa så fanns det inte tid att köpa det själv eftersom jag hade ungefär 15 minuter på mig tills festen började!

I efterhand, tror du inte att det hade varit bättre om du gick och frågade din mor eller far istället för att gå in och skapa en tråd på NH?

Varför skulled du ha med sprit till festen om du inte dricker och inte skulle bjuda kompisar?

Gillar du att bli visiterad och påkommen av den stora starka vakten?

PaiN
Member
Medlem
448842
November 2, 2003 - 11:26 am
sp_Permalink sp_Print

x-per wrote: Men herregud det var en parallel!
Klart man får ta vad man vill ur kylen utan att fråga men det jag förökte få dig att förstå är att du ser alkohol som tabu!

Tänk lite själv.

Vem är det som inte vågar prata med sina föräldrar om alkohol?

x-per
Member
Medlem
448843
November 2, 2003 - 11:26 am
sp_Permalink sp_Print

PaiN wrote: [quote=x-per] Som Jiggly sa så fanns det inte tid att köpa det själv eftersom jag hade ungefär 15 minuter på mig tills festen började!

I efterhand, tror du inte att det hade varit bättre om du gick och frågade din mor eller far istället för att gå in och skapa en tråd på NH?

Varför skulled du ha med sprit till festen om du inte dricker och inte skulle bjuda kompisar?

PaiN wrote: [quote=x-per]Men herregud det var en parallel!

Tänk lite själv.

Vem är det som inte vågar prata med sina föräldrar om alkohol?

Privat fest så inga vakter!
Som sagt så har inte du något att göra med vad jag gjorde med alkoholen!
Jag och mina föräldrar har ett vad som gör att jag inte ska förtära alkohol så därför var det tvunget att jag skylle vara så osynlig som möjligt!

Jiggly
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1103
448847
November 2, 2003 - 11:29 am
sp_Permalink sp_Print

PaiN wrote: [quote=x-per] Som Jiggly sa så fanns det inte tid att köpa det själv eftersom jag hade ungefär 15 minuter på mig tills festen började!

Vart har han skrivit att han inte dricker? Har inte jag sett någonstans..

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
448849
November 2, 2003 - 11:31 am
sp_Permalink sp_Print

x-per wrote: Haha grupptryck......är det därför jag inte snusar, jag röker inte och jag dricker inte så haha grupptryck 😀
Bra att du känner mig så väl så att du kan säga en sådan kommentar 😀

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 252
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL