March 1, 2001
Den e 96% tror ja..nej, inte dricka rent såklart.
Man får blanda försiktigt, eller göra bål av det.
En kompis som skulle tuffa sig svepte ett halvt glas...sen sprang han iväg å kräktes i poolen, sen var han borta nån timma. Sen hittade vi honom ligga under en säng i ett mörkt sovrum och prata tyska med sig själv..:)
July 26, 2003
Metz wrote: [quote=Blekingen][quote=Metz]Just tell your parents that you dont drink and drive tell them you drink and then drive and it will all be fine 😛 😛
nej gör inte det kör inte onykter vad du änn gör ffs
Skriv inte inlägg onykter...? 😕
hört talats om ironi ?? 😕
För det första, det heter sarkasm, för det andra skrev du som en onykter gurka med svullna fingrar...
October 28, 2002
peppe20 wrote: men om de va 15 min kvar till festen skulle börja... varför satt du på nh? 😀
och om du går på fester... varför är du då på nh och "geekar" dig?
Måste man vara isolerad linux-fanatiker och vo i en källare för att hänga på NH? :bgrin:
Och ja, varför sitter du här om du har så brottom.. ? 8)
February 12, 2003
Hauk wrote: [quote=peppe20]men om de va 15 min kvar till festen skulle börja... varför satt du på nh? 😀
och om du går på fester... varför är du då på nh och "geekar" dig?
Måste man vara isolerad linux-fanatiker och vo i en källare för att hänga på NH? :bgrin:
Och ja, varför sitter du här om du har så brottom.. ? 8)
Jag kom inte på något annat sätt att få akut hjälp!
July 26, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny]Har du åldern inne för att köpa sprit: Flytta hemifrån! Annars brukar det funka att fråga. Särskilt om du har åldern inne.
mm .. eller gör som arny.. hinka t-röd. billigt, lätt att få tag på, ger en bra fylla samt en ordentlig betongkeps dagen efter.
Ja! Och sen badar vi med betongskor!
Ja, herregud... 🙄
August 21, 2001
förstår inte vad folk här har för syn på alkohol.
Läste igenom hela tråden, och blir förundrad.
Folk som jag trodde var vuxna sjönk till tidig tonårsnivå..
Vad x-peer skulle med sin sprit förstod jag aldrig heller..
han skulle sno, men inte dricka.. skulle han ge bort till kompisar?
varför låter han inte kompisarna sno av sina egna föräldrar?
Vad är problemet om man vill nalla av sina föräldrar förresten?
det är väl inte hela världen om det skulle ske?
Jag är 26 och nallar fortfarande då och då om jag känner för det..
iofs mest då de inte är hemma och jag inte orkar leta upp dem för att fråga först.. men ändå..
jösses folk.. slappna av litta..
Hade varit värre om han skulle sno morsans smycken för att få knarkpengar eller nått..
August 21, 2001
När blev alkohol tabu?
Det har jag missat helt minsann.
Det är ju det bästa, att komma hem på fredagen, laga lite god mat, korka upp en flaska rödvin, lira lite datorspel och sitta vid NH, innan man gör sig iordning inför kvällens festligheter? Lördagen sover man länge, äter frukost och kläcker den första bärsen vid två, tre.. sen kör man igång igen..
February 12, 2002
Garfzez wrote: När blev alkohol tabu?
Det har jag missat helt minsann.
Det är ju det bästa, att komma hem på fredagen, laga lite god mat, korka upp en flaska rödvin, lira lite datorspel och sitta vid NH, innan man gör sig iordning inför kvällens festligheter? Lördagen sover man länge, äter frukost och kläcker den första bärsen vid två, tre.. sen kör man igång igen..
I Sverige är alkohol tabu gäntemot hur det är söderöver. Så är det. 😛
4 Guest(s)