February 1, 2002

Har hittat en bil i London som jag är extremt sugen på.
Ägaren säger att han kan köra den till sverige för jag inte har tid att åka till London.
Han vill ha xxxx antal Euro i handpenning, men jag har ingen lust att betala massor med pengar till han och sen hör jag inte ett knyst från han i hela mitt liv Sad
Finns det något bra sätt att lösa det på, han vill sälja den snabbt också för han ska köpa en splitter ny till sin son
July 14, 2003

Tänk så här: Varför är han redo att krångla och åka till sverige för att sälja en bil när han lika gärna kan hitta en köpare i 8miljoners staden London?
Jo, de som bor i london kan plinga på hos honom och spöa skiten ur han om han blåser dom. Men är din handpenning värd både flygbiljett och besvär för att göra likadant? Nej...
February 1, 2002

desdecado wrote: Tänk så här: Varför är han redo att krångla och åka till sverige för att sälja en bil när han lika gärna kan hitta en köpare i 8miljoners staden London?
Jo, de som bor i london kan plinga på hos honom och spöa skiten ur han om han blåser dom. Men är din handpenning värd både flygbiljett och besvär för att göra likadant? Nej...
Det har jag också frågat mig, jag förstår inte heller varför men han hittar tydligen ingen köpare och bilen är i toppskick och jag tror inte att den är stulen heller, men måste såklart kolla upp det.
October 24, 2002

festisMER wrote: [quote=bjorne]Fråga varför han måste ha pengarna i förhand.
Förmodligen som en liten garanti på att Starscream kommer köpa den, så att han inte kör hit i onödan.
Jojo, men han får väl förstå att det är större chans att Starscream blir blåst. Tänkte mer ifall det handla om att killen inte hade kapital nog.
February 1, 2002

bjorne wrote: [quote=festisMER][quote=bjorne]Fråga varför han måste ha pengarna i förhand.
Förmodligen som en liten garanti på att Starscream kommer köpa den, så att han inte kör hit i onödan.
Jojo, men han får väl förstå att det är större chans att Starscream blir blåst. Tänkte mer ifall det handla om att killen inte hade kapital nog.
Det är ju det mitt inlägg handlar om
February 1, 2002

CasO wrote: kostar ju bara 200 kr att åka ner till london, liksom vad är problemet?
du hinner tom köra tillbaka bilen samma dag....
Vart? kan isf ta det en helg...
Men allså, det är nåt lurt med snubben.... jag frågade jag skulle göra med handpenning.. då ville han att jag ska sätta in 2000 euro till min "fru" i UK. (?)
För att jag sen ska ta tillbaks det o ge han pengarna istället..
Vi får se, är det så billigt att åka ner så är det ingen större förlust om han inte möter mig där
February 16, 2004

fastbullit wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Callister]Det är billigt och ta hästen.
[Image Can Not Be Found]
Nu blommar löken...
Var hittade du den där?
den smileyn var fetgrym
Om man följer adressen http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/ridebanana.gif kanske man hittar mera. :bgrin:
1 Guest(s)