February 14, 2002
Jag _ska_ också ha en ny dator..datorn som har varit "min" ska nämligen farfar ha i sin sommarstuga (den j**eln har redan en xp1800 i lägenheten också)
Visserligen handlar det om en 266 @ 338mhz:are men jag vill ju kunna kolla på film och sånt..dessutom har jag lagt ner en j**la massa pengar på den..
Dessutom, för ca. 3år sedan lovade min älskade moder att jag skulle få en egen dator, vilket hon numera bestämt förnekar..aaarrggh..
June 27, 2001
jag sparede varge månads peng och så delade jag ut reklam sen så när jag hadde fått lite pengar satte jag in dom på fonder och sånt så dom växte (farsan e typ freak på sånt)
sen hadde jag mycket pengar till att köpa en ny burk och det e det bästa jag har gjort att beta allt själv eftersom då kan dom aldrig säja nått fall om ajg skall på lan elelr sitter för mycket för dom kan ju inte ta ens egna prylar
men våran första la vi 50 50 på och det funkade du får la köta mer och sånt
December 26, 2001
On 2002-04-07 00:57, TiNo wrote:
jag sparede varge månads peng och så delade jag ut reklam sen så när jag hadde fått lite pengar satte jag in dom på fonder och sånt så dom växte (farsan e typ freak på sånt)
sen hadde jag mycket pengar till att köpa en ny burk och det e det bästa jag har gjort att beta allt själv eftersom då kan dom aldrig säja nått fall om ajg skall på lan elelr sitter för mycket för dom kan ju inte ta ens egna prylarmen våran första la vi 50 50 på och det funkade du får la köta mer och sånt
Delade du ut reklam! Trode jag var den ända idioten som gjorde det. Tala om slav göra men lite pengar blir det iaf
1 Guest(s)