January 30, 2003
April 1, 2001
Eh, det finns bara en användargrupp och det är "Forum Crew". Fast vem vet, kanske finns där någon gömd användargrupp som ingen vet om, som bara de allra elajtaste medlemmarna får vara med i. Och de har i sin tur tillgång till ett specialforum som är något fruktansvärt elajt, vem vet
June 3, 2001
Iceman wrote: Fast vem vet, kanske finns där någon gömd användargrupp som ingen vet om, som bara de allra elajtaste medlemmarna får vara med i. Och de har i sin tur tillgång till ett specialforum som är något fruktansvärt elajt, vem vet
Jaha.. du skulle ju hålla tyst om det.. det är ju klistrat tillome.. 🙄
April 10, 2001
Som iceman sa tidigare, det finns bara ett medlemskap, och det var vad som mitt PM handlade om, att jag tog det som PM istället för att svara i tråden var för att jag även ville prata om ett par andra saker som inte hörde hemma i tråden...
Men det är väldigt kul att se att det finns så många nyfikna i detta forum 🙂
February 12, 2002
Peter@20ghz wrote: Som iceman sa tidigare, det finns bara ett medlemskap, och det var vad som mitt PM handlade om, att jag tog det som PM istället för att svara i tråden var för att jag även ville prata om ett par andra saker som inte hörde hemma i tråden...
Jo!.. Men blir ju alltid intresserad när det är en så informativ rubrik. 🙄
Men jag tycker det var en kul idée!
Kan ni inte fixa så att det finns ett par grupper som man kan gå med i eller grupper som man hamnar i om man gör nått.. (Och nu betraktar jag inte "Varnad Medlem" som status 🙄 )
June 28, 2001
heimdal wrote: ja vill bara vara ngt mer än bara medlem.. typ elite spammer (fast det kanske bara "mind" kan var??) eller bara "tönt"
ka´n ni inte skriva "tönt" under mitt nick PLEASE
jag tar det som en komplimang 😕
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Peter@20ghz]Som iceman sa tidigare, det finns bara ett medlemskap, och det var vad som mitt PM handlade om, att jag tog det som PM istället för att svara i tråden var för att jag även ville prata om ett par andra saker som inte hörde hemma i tråden...
Jo!.. Men blir ju alltid intresserad när det är en så informativ rubrik. 🙄
Men jag tycker det var en kul idée!
Kan ni inte fixa så att det finns ett par grupper som man kan gå med i eller grupper som man hamnar i om man gör nått.. (Och nu betraktar jag inte "Varnad Medlem" som status 🙄 )
cool ide' altså , får välja vad man vill vara med i . typ Minds klan, Spam Crew. supreme dreamteam . wanabees , special forces osv.
skulle totalt regera :bgrin:
April 1, 2001
Jag har faktiskt funderat lite på om man kan göra något fräckt med användargrupper, men jag har inte kommit på nåt som skulle vara smidigt. Det man kan göra med grupperna är i princip att man kan ge en grupp särskilda rättigheter, precis som man kan göra med enskilda medlemmar och så. T ex så kan en grupp ha ett eget forum och såna saker.
Om ni har nåt bra genomtänkt förslag så får ni gärna skicka ett mail till mig 🙂 [email]iceman@nordichardware.se[/email]
1 Guest(s)