August 5, 2003
August 5, 2003
September 2, 2003
Skriv bara lite enkelt om varje viktig datorkomponent som typ moderkort, cpu, minnen, hårdisk, grafikkort osv. Sen gör ni en powerpoint presentation med bilder på varje komponent som ni turas om att tala lite omkring. Efter ni har plöjt igenom det viktigaste kan ni prata lite om hur allting fungerar tillsammans, det är bra att inte överarbeta när man ska hålla muntlig redovsning (jag gissar att det är det ni ska göra).
Sen är google ett utmärkt verktyg till dessa endamål.
Sen tycker jag också att det är för mycket offtopic prat på detta forum ibland. Om ni inte kan bidra med något så låt bli att skriva, och när ni väl väljer att skriva något ta er lite tid och tänk till på vad ni vill ha sagt. Annars kan ni ju lika gärna använda irc :D. Sen är det en grymt hatisk inställning till spelet cs här i allmänt.
Hoppas jag gjorde nån nytta.
January 15, 2004
galningen wrote: Sen tycker jag också att det är för mycket offtopic prat på detta forum ibland. Om ni inte kan bidra med något så låt bli att skriva, och när ni väl väljer att skriva något ta er lite tid och tänk till på vad ni vill ha sagt. Annars kan ni ju lika gärna använda irc :D. Sen är det en grymt hatisk inställning till spelet cs här i allmänt.
Jag håller med.. men ibland är det svårt att låta bli. Så länge det finns cs-spelare som alltid levererar extrema grammatik-missar och acronymer på allt dom kan tänka sig så kommer det finnas fördommar mot cs-spelare i allmänhet.
Det måste väl ändå vara befogat att svara dumt på en dum fråga? Vill man ha ett intelligent svar får man väl iaf anstränga sig för att åtminstonde stava rätt. Har man inte tid att ta några sekunder att kolla igenom vad man egentligen har skrivit så får man fan ta lite skit. Jag blir i alla fall förolämpad om någon förväntar sig att få ett ordentligt svar på något som han har hammrat ner på 5 sekunder. Precis som du säger, det här är ingen chat.
December 15, 2002
Läs Liftarens Guide till Galaxen Callister så kommer du säkert att förstå. Låt oss nu återgå till topic gott folk.
Jag bidrar själv med:
August 5, 2003
Gulzebra wrote: [quote=galningen]Sen tycker jag också att det är för mycket offtopic prat på detta forum ibland. Om ni inte kan bidra med något så låt bli att skriva, och när ni väl väljer att skriva något ta er lite tid och tänk till på vad ni vill ha sagt. Annars kan ni ju lika gärna använda irc :D. Sen är det en grymt hatisk inställning till spelet cs här i allmänt.
Jag håller med.. men ibland är det svårt att låta bli. Så länge det finns cs-spelare som alltid levererar extrema grammatik-missar och acronymer på allt dom kan tänka sig så kommer det finnas fördommar mot cs-spelare i allmänhet.
Det måste väl ändå vara befogat att svara dumt på en dum fråga? Vill man ha ett intelligent svar får man väl iaf anstränga sig för att åtminstonde stava rätt. Har man inte tid att ta några sekunder att kolla igenom vad man egentligen har skrivit så får man fan ta lite skit. Jag blir i alla fall förolämpad om någon förväntar sig att få ett ordentligt svar på något som han har hammrat ner på 5 sekunder. Precis som du säger, det här är ingen chat.
OMG "get a life" känns det så viktit ?! man kan vell fan överleva utan att stava rätt alltid
January 15, 2004
The_Riddle wrote: [quote=Gulzebra][quote=galningen]Sen tycker jag också att det är för mycket offtopic prat på detta forum ibland. Om ni inte kan bidra med något så låt bli att skriva, och när ni väl väljer att skriva något ta er lite tid och tänk till på vad ni vill ha sagt. Annars kan ni ju lika gärna använda irc :D. Sen är det en grymt hatisk inställning till spelet cs här i allmänt.
OMG "get a life" känns det så viktit ?! man kan vell fan överleva utan att stava rätt alltid
OMG!!!!!1111 neeeeeee... eee well nti sa vktgt.. LOL!!!!!11 sryy lixom.. vrfr sk man stva rigt forr? eee ju brra nerds sme gr sånt!! LOL shitt ee de nan swedish lekton lr???????+++
hr r n link sm kna hjläp dej fröestn::
http://www.bralnk.cmo/dtra/hrfnkardt/inof.htlm
OOPPPSS!!11 aj stvade ngo fle.. mn dne r jttebar!!!11 kmr lsöa alla dnia porblems!!!11 😀
October 1, 2003
Gulzebra wrote: [quote=The_Riddle][quote=Gulzebra][quote=galningen]Sen tycker jag också att det är för mycket offtopic prat på detta forum ibland. Om ni inte kan bidra med något så låt bli att skriva, och när ni väl väljer att skriva något ta er lite tid och tänk till på vad ni vill ha sagt. Annars kan ni ju lika gärna använda irc :D. Sen är det en grymt hatisk inställning till spelet cs här i allmänt.
OMG!!!!!1111 neeeeeee... eee well nti sa vktgt.. LOL!!!!!11 sryy lixom.. vrfr sk man stva rigt forr? eee ju brra nerds sme gr sånt!! LOL shitt ee de nan swedish lekton lr???????+++
Grammatikern själv......
2 Guest(s)