February 22, 2003
Coore wrote: Har du aldrig varit med om att strömmen gått?
Däremot fick jag nästan en hjärtattack när jag satt och kopplade lite högspänning och körde 230volt rätt in i chassit och hela övervåningen slocknade.. 🙂
jasså du...hur fick du tag på 1000 Volt då? 😀 där går nämligen gränsen går för högspänning
February 16, 2004
SuperNova wrote: Pojo har man riktigt otur står blixten ner i en ledning nära huset doch då kan jag garantera att det är mera än 250v som apparaterna skall ta hand om... kretsarna brinner sönder....
Han fick ett helt vanligt ström avbrott vad är det som är så konstigt fast det råkar åska lite på samma gång.
Och jag vet nog mer vad åskan kan göra än du...
January 4, 2001
BelGarath wrote: [quote=Coore]Har du aldrig varit med om att strömmen gått?
Däremot fick jag nästan en hjärtattack när jag satt och kopplade lite högspänning och körde 230volt rätt in i chassit och hela övervåningen slocknade.. 🙂
jasså du...hur fick du tag på 1000 Volt då? 😀 där går nämligen gränsen går för högspänning
My bad...
July 27, 2002
Pojo wrote: [quote=SuperNova]Pojo har man riktigt otur står blixten ner i en ledning nära huset doch då kan jag garantera att det är mera än 250v som apparaterna skall ta hand om... kretsarna brinner sönder....
Han fick ett helt vanligt ström avbrott vad är det som är så konstigt fast det råkar åska lite på samma gång.
Vi skriver bättre än dig. 🙄 *Håller samma stil*
February 16, 2004
Callister wrote: [quote=Pojo][quote=SuperNova]Pojo har man riktigt otur står blixten ner i en ledning nära huset doch då kan jag garantera att det är mera än 250v som apparaterna skall ta hand om... kretsarna brinner sönder....
Vi skriver bättre än dig. 🙄 *Håller samma stil*
Jag ska sluta skriva, för det kan tolkas som spam. *Håller samma stil*
June 28, 2001
lucky, min älskvärda sladdlösa telefon ser ut att ha pajat av blixten, jag fick fan den för 9 dars praktik på ett lager, det är mer än vad jag har fått av 4 månaders praktik på samma ställe.
gillade den väldigt mkt, bra ljud är det och den har fått ganska mkt stryk av mitt golv och den funkar jävligt bra, fat ibland går det inte o ringa ut med den...
Edit: den var inte trasig, det var nån som dragit ut strömsladden..
February 22, 2003
Mind wrote: lucky, min älskvärda sladdlösa telefon ser ut att ha pajat av blixten, jag fick fan den för 9 dars praktik på ett lager, det är mer än vad jag har fått av 4 månaders praktik på samma ställe.
gillade den väldigt mkt, bra ljud är det och den har fått ganska mkt stryk av mitt golv och den funkar jävligt bra, fat ibland går det inte o ringa ut med den...
Edit: den var inte trasig, det var nån som dragit ut strömsladden..
Har du döpt din telefon till lucky?
Dude thats pretty scary :cy:
2 Guest(s)