August 16, 2002
ftp://vithelvetet.myftp.org/hl2.jpg
okej tro inte på allt ni läser bara
December 24, 2002
http://www.valve.com ..hahahaha
till o med fel adress...
http://www.valvesoftware.com/ e den rätta
seriös tidning? eller fejk?
July 26, 2003
keffing wrote: asså för det första är det inte jag som scannat den, o för det andra så var den med i veckans mailgamer under veckans "lol"...
tidningen är på riktigt, men HL2 ska inte läggas ner... det är tidningen som man ska skratta åt
Nej, du missförstod. Det var absolut inte en pik mot dig på något sätt.
Jag ville bara veta lite, inte se ner på dig.
Och jag vet att det var med i MailGamer.
July 3, 2003
sPaZz wrote: För er som tror att det är fake så kan jag bekräfta att det inte är så. Jag prenumrerar nämligen på den tidningen och jag såg också det igår när jag fick hem den. Varifrån de har fått informationen kan man ju dock undra. 😉 Låter väldigt tveksamt i mina öron. 😀
Är det inte fejk? Är du dum? Självklart är HL2 på väg!
March 15, 2002
Spindel wrote: [quote=sPaZz]För er som tror att det är fake så kan jag bekräfta att det inte är så. Jag prenumrerar nämligen på den tidningen och jag såg också det igår när jag fick hem den. Varifrån de har fått informationen kan man ju dock undra. 😉 Låter väldigt tveksamt i mina öron. 😀
Vad jag menade var att tidningen inte var fake, men du har rätt jag är nog lite dum eftersom jag skrev det då det syns tydligt att det inte är så. Fick dock en uppfattning av att den skulle vara fake i ett tidigare inlägg men somsagt det syns ju att det är en riktig tidning 😉 Jodå nog är hl2 på väg men det kan ju ta ett tag till. 😉
July 3, 2003
sPaZz wrote: [quote=Spindel][quote=sPaZz]För er som tror att det är fake så kan jag bekräfta att det inte är så. Jag prenumrerar nämligen på den tidningen och jag såg också det igår när jag fick hem den. Varifrån de har fått informationen kan man ju dock undra. 😉 Låter väldigt tveksamt i mina öron. 😀
Vad jag menade var att tidningen inte var fake, men du har rätt jag är nog lite dum eftersom jag skrev det. 😉 Jodå nog är hl2 på väg men det kan ju ta ett tag till. 😉
Aha 🙂 Jag vet också att tidningen finns i verkligheten, men det är väl självklart?
March 15, 2002
Spindel wrote: [quote=sPaZz][quote=Spindel][quote=sPaZz]För er som tror att det är fake så kan jag bekräfta att det inte är så. Jag prenumrerar nämligen på den tidningen och jag såg också det igår när jag fick hem den. Varifrån de har fått informationen kan man ju dock undra. 😉 Låter väldigt tveksamt i mina öron. 😀
Vad jag menade var att tidningen inte var fake, men du har rätt jag är nog lite dum eftersom jag skrev det. 😉 Jodå nog är hl2 på väg men det kan ju ta ett tag till. 😉
Aha 🙂 Jag vet också att tidningen finns i verkligheten, men det är väl självklart?
Jo det är väl det, bara jag som är lite seg ibland och misstolkade ett tidigare inlägg i tråden 😛
1 Guest(s)