June 3, 2001
HALO och Xbox är som Knoll & Tott, Bill & Bull, Helan & Halvan, bullt & mutter och Mario & Nintendo.
Dom hör ihop liksom.
PC och HALO är inte ett lika bra fungerande koncept (stava?).
Hade däremot inte Xboxen funnits så hade det sett anourlunda ut. 🙂
Då hade det säkert vart större än både Quake och Counter-strike.
March 20, 2003
.doedels wrote: [quote=Spindel][quote=.doedels]tror itne jag behöver förklara mitt föregående uttalande ....
Rättare sagt, du har för låg IQ för att kunna skriva ett välformulerat inlägg?
Nix, 143 IQ enligt mensa.
Fåntratten i BigBrother är med i mensa, det kanske säger ngt om hur tungt det väger......
July 13, 2002
Spindel wrote: [quote=.doedels]"Halo på PC där det hör hemma! "
Det var nog i särklass det dummaste jag har hört!
Hmm... motivera varför? Du verkar om någon dum och du skriver något sådant? Blev du tappad när du var liten?
Får hålla med spindel här...
Varvade halo med en polare på xbox å visst var det skoj, men bara för att vi lirade tillsammans å hade lite soft tectical combat tillsammans. Annars var ju FPS värdelöst med handkontroll... enda positiva var vibrationerna. Nej skulle jag lira halo själv skulle jag hellre lira det med mus å tangentbord, dvs. om jag ska vara nå bra.
EDIT: Jag tror nog spindel dessutom vet att HALO kom till xbox först (ingen kan missat det), tror inte ens det fanns till pc då jag lirade det. Men alla FPS spel hör hemma vid datorn enligt mig 😀
March 10, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Pim_]Fåntratten i BigBrother är med i mensa, det kanske säger ngt om hur tungt det väger......
Bruttan som trodde Hamburg var huvudstad i Belgien eller vad det var ja.
Nej nej, du har missuppfattat det. 😉
Hon trodde att EU-högkvarteret låg i Hamburg och hon trodde att Amsterdam var huvudstaden i Belgien. 😉
Kollar på Big Brother Live, gillar Adam Alsing. 😀
May 1, 2003
Elias667 wrote: [quote=Spindel][quote=.doedels]"Halo på PC där det hör hemma! "
Hmm... motivera varför? Du verkar om någon dum och du skriver något sådant? Blev du tappad när du var liten?
Varvade halo med en polare på xbox å visst var det skoj, men bara för att vi lirade tillsammans å hade lite soft tectical combat tillsammans. Annars var ju FPS värdelöst med handkontroll... enda positiva var vibrationerna. Nej skulle jag lira halo själv skulle jag hellre lira det med mus å tangentbord, dvs. om jag ska vara nå bra.
EDIT: Jag tror nog spindel dessutom vet att HALO kom till xbox först (ingen kan missat det), tror inte ens det fanns till pc då jag lirade det. Men alla FPS spel hör hemma vid datorn enligt mig 😀
som sagt, det gäller att behärska kontrollerna 😉
jag skulle inte kunnda tänka mig halo på PC.. det går liksom inte..
HALO hör till xbox, så enklet är det..
July 27, 2002
Marron wrote: [quote=Elias667][quote=Spindel][quote=.doedels]"Halo på PC där det hör hemma! "
som sagt, det gäller att behärska kontrollerna 😉
jag skulle inte kunnda tänka mig halo på PC.. det går liksom inte..
HALO hör till xbox, så enklet är det..
Alla spel här hemma på PC, konsol är sorgligt. 😀
July 3, 2003
Elias667 wrote: [quote=Spindel][quote=.doedels]"Halo på PC där det hör hemma! "
Självklart vet jag att HALO kom till Xbox först, det var därför jag köpte både Halo och en Xbox på lanseringsdagen. Sedan fick jag Halo PC en vecka innan det släpptes i butikerna av Microsoft tack vare att jag var skribent på http://halo.gamingeye.com
June 20, 2002
Spindel wrote: [quote=Gueno][quote=Spindel]Bungie sålde sig till Microsoft som sagt.
Bra drag av Bungie.
Motivera varför!? Spelet har sålt 3 miljoner till Xbox, du tror inte att det hade sålt mer till PC om det inte hade släppts som Xbox-spel först?
Edit: glömde inte i meningen
Svar: Nej
Inte ens halflife har sålt i 3 miljoner kopior på nu nära 6 år... Runt 2,5 miljoner har de sålt...
PC-marknaden är försvinnande liten i jämförelse med konsolmarknaden...
July 3, 2003
boogey wrote: [quote=Spindel][quote=Gueno][quote=Spindel]Bungie sålde sig till Microsoft som sagt.
Bra drag av Bungie.
Motivera varför!? Spelet har sålt 3 miljoner till Xbox, du tror inte att det hade sålt mer till PC om det inte hade släppts som Xbox-spel först?
Edit: glömde inte i meningen
Svar: Nej
Inte ens halflife har sålt i 3 miljoner kopior på nu nära 6 år... Runt 2,5 miljoner har de sålt...
PC-marknaden är försvinnande liten i jämförelse med konsolmarknaden...
Var har du läst det? :cy:
I alla fall så kan jag informera dig att Half-life PC har sålt i 8 miljoner exemplar, liiite mer än 2,5 miljoner...
Idiot!
December 15, 2002
Pim_ wrote: [quote=.doedels][quote=Spindel][quote=.doedels]tror itne jag behöver förklara mitt föregående uttalande ....
Rättare sagt, du har för låg IQ för att kunna skriva ett välformulerat inlägg?
Nix, 143 IQ enligt mensa.
Fåntratten i BigBrother är med i mensa, det kanske säger ngt om hur tungt det väger......
haha fåntratt... gillar det ordet
July 14, 2003
* Almännbildning har inget med IQ att göra
* Halo har "sålt" bra för att det har varit bundlat med Xboxen hur länge som helst. Hur många lösa ex har dom sålt, det är det som är frågan.
* I princip alla spel utvecklas PÅ PC'n, även arkadspel etc....men till vilken plattform de sedan portas till (eller utvecklas för) är en annan 5'a.
4 Guest(s)