February 12, 2003
Man kan vara gravid och ändå få mens men chansen/risken är liten!
EDIT: Perfekt topic!
EDIT2: Ska man vara petig så blir man inte gravid av sex utan man blir gravid av spermierna!
Det är som att säga att man är rädd för att flyga, men egentligen är ska man ju vara rädd för att krasha!
April 1, 2003
x-per wrote: Man kan vara gravid och ändå få mens men chansen/risken är liten!
EDIT: Perfekt topic!
EDIT2: Ska man vara petig så blir man inte gravid av sex utan man blir gravid av spermierna!
Det är som att säga att man är rädd för att flyga, men egentligen är ska man ju vara rädd för att krasha!
jao kom inte på nån bättre topic:P
ja jo spermier då...daa...men tjejer får juh ofast spermier i sig genom sex...
August 21, 2001
Pim_ wrote: Om man inte använder kådis, skall man ge fan i att komma i tjejen om man inte vet vem det är och att hon aldrig missar sina piller.
Kan man ju räkna ut med tårna......
men kondom är ju tråkigt.. och så satans svår att få på..
de gör ju dem alldeles för små.. 8)
June 17, 2002
Pim_ wrote: Om man inte använder kådis, skall man ge fan i att komma i tjejen om man inte vet vem det är och att hon aldrig missar sina piller.
Kan man ju räkna ut med tårna......
Antagligen hans flickvän han snackar om eftersom han visste att hon fick mens nån dag efter... så det e nog rätt lungt med den saken...=)
June 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Gueno]Bästa sättet att undvika oönskad graviditet är la att köra in den i tvåan eller gapet?
Jag har hört att det kan stänka 🙄
du får väl se till att hon har skitit ut allt innan.. o så får du se upp för att trycka in den för långt o inte dra ut för fort för att undvika vakum...=)
August 20, 2001
MULLVADEN wrote: [quote=DiDi][quote=Gueno]Bästa sättet att undvika oönskad graviditet är la att köra in den i tvåan eller gapet?
Jag har hört att det kan stänka 🙄
du får väl se till att hon har skitit ut allt innan.. o så får du se upp för att trycka in den för långt o inte dra ut för fort för att undvika vakum...=)
Det var ju inte så jag tänkte... Men nu vet vi ju hur du tänker i alla fall 😉
March 19, 2003
Var oansvarig en gång och körde utan kådis och sket också i att fråga om hon knapra p-piller.
Självklart tog hon inte p-piller och jag började svettas lite dagarna efter.
Lite skräck senario.
Man drar väll på "solsemester på sommaren" med polarna och festar duktigt och haffar med sig en svensk brud hem och leker mjölka kossan.
Man är själv dyng och har inte några tankar på nån kådis eller nått annat preventin medel.
Man vaknar upp dagen efter och så står bruden framför en och säger Jag är med barn! "okey en dag" ditt jävla svin du kom i mig.
Om hon nu blir med barn och sedan säger att hon vill behålla det och, grattis janne jag är med barn och jag tänker behålla det, du ska vara en ansvarig pappa!
Vad kan janne göra? han kanse bara är runt ~20år och vill inte bli fader med nån one night stand i grekland. ska han banka skiten ur bruden tills hon gör abbort? han har inget att säga till om.
-
Vad skulle du göra i detta fall?
Och ni som tror: Jag bah skulle bah spöa upp henne bah så hon fatar bah vem som bestämmer bah. Kan undvika denna frågan.
March 1, 2001
troligen så hinner dina eventuella efterlämningar i henne dö eller spolas ut innan hennes ägg blir fruktsamt. då du hade sex med henne två dagar efter mens så dröjer det åtminstone två veckor (beroende på hur hennes menscykel ser ut) innan ägglossning. Så då får man va på sin vakt. 🙂
1 Guest(s)