June 16, 2004
Oj va roligt med sex om man ligger och tänker på universum.. 😀
Om det är för skönt så sluta jucka på som en kanin, lugna ner, ta det sakta istället och försök att pilla på tjejen istället samtidigt och ta det sakta så kan man fortfarande vara inne i tjejen + att hon får det skönt.. mycket bättre än att tänka på alternativa universum.
August 28, 2004
Coore wrote: [quote=Lodisen]Tänk på valfri moderator från Sweclockers.com, så kan du inte komma vare sig du vill eller inte.
Har du inget vettigare att säga så tar du och kniper igen i fortsättningen, okej?
Someone is in love. <3 Jo, förresten. Försök knycka någon medicin som kan göra dig impotent medans du går på den, bara gamlingar för det mesta som blir det, men du lär bara få "nedsatt" förmåga, alltså att du kommer senare. Talking out of experience.
February 12, 2003
KorSpo wrote: Borde det inte funka med ett piller som frisätter östrogen och dämpar testo, ska höra med min bodybuilderpolare 😛 Blir ju som när man tagit några öl :bgrin:
Det där låter ju lite läskigt... Akta så det inte börjar växa lite bröst på dig samtidigt. 😉
Annars är det väl bara att dra ut picken och pilla lite för hand, som Kåre sa.
April 14, 2006
Två saker jag inte förstått:
1. Varför är det männens problem om kvinnor har svårt för att komma ? Är inte det kvinnors problem och deras sak att fixa, det är väl de som behöver träning eller medicinsk behandling, inte männen.
2. Kan man inte fortsätta även efter att det gått för en ? Jag kan göra det, eller menar ni att ståndet försvinner hos er ??
Jag har ingen direkt erfarenhet av hur det funkar för andra män men hos mig är det inga problem att forsätta, blir ju inga fler orgasmer men fortsätta är inga problem.
January 21, 2004
OVisK wrote: Två saker jag inte förstått:
1. Varför är det männens problem om kvinnor har svårt för att komma ? Är inte det kvinnors problem och deras sak att fixa, det är väl de som behöver träning eller medicinsk behandling, inte männen.
2. Kan man inte fortsätta även efter att det gått för en ? Jag kan göra det, eller menar ni att ståndet försvinner hos er ??
Jag har ingen direkt erfarenhet av hur det funkar för andra män men hos mig är det inga problem att forsätta, blir ju inga fler orgasmer men fortsätta är inga problem.
Ha ha..
1. Vanligtvis brukar man ha sex TILLSAMMANS med någon (eller några) annan. vilket oftast brukar innebära att man vill ge VARANDRA njutning. visst går det bra med den vanliga 'in, ut, sprut, slut', men det tröttnar man på ganska snart.. om man vill ge varandra njutning vill man ju se till att den andra kommer, eller hur? 🙂 om båda ska fixa sin egen orgasm, varför ska man då ha sex tillsammans? verkar ju jäkligt onödigt. det är ju ingen skyldighet att ge den andra orgasm men vafan, det är inte snällt att bara ta vad man vill ha och sen inte ge nåt tillbaks. tycker jag 🙂 och det gäller naturligtvis båda parterna.
August 7, 2001
OVisK wrote: Två saker jag inte förstått:
Det är inte svårt för en tjej att komma... det handlar om mannens teknik.
Så du erkände mer eller mindre hur kass du är i sängen.
April 14, 2006
dree wrote: Det är inte svårt för en tjej att komma... det handlar om mannens teknik.
Du bevisade just min poäng, i tokfeministernas värld är det aldrig kvinnan som det är fel på utan problemet ligger alltid hos männen.
April 14, 2006
Fia.B wrote:
Ha ha..1. Vanligtvis brukar man ha sex TILLSAMMANS med någon (eller några) annan. vilket oftast brukar innebära att man vill ge VARANDRA njutning. visst går det bra med den vanliga 'in, ut, sprut, slut', men det tröttnar man på ganska snart.. om man vill ge varandra njutning vill man ju se till att den andra kommer, eller hur? 🙂 om båda ska fixa sin egen orgasm, varför ska man då ha sex tillsammans? verkar ju jäkligt onödigt. det är ju ingen skyldighet att ge den andra orgasm men vafan, det är inte snällt att bara ta vad man vill ha och sen inte ge nåt tillbaks. tycker jag 🙂 och det gäller naturligtvis båda parterna.
Det kan jag hålla med om, men det är ju inte så diskussionerna brukar gå, utan felet projiceras alltid på mannen och mannens "performance".
August 7, 2001
OVisK wrote: [quote=dree]Det är inte svårt för en tjej att komma... det handlar om mannens teknik.
Du bevisade just min poäng, i tokfeminsternas värld är det aldrig kvinnan som det är fel på utan problemet ligger alltid hos männen.
När jag har sex är jag tokfeminist ja. 😀
Det är tillochmed skönare man märker att tjejen njuter så absolut så är jag tokfeminist i det läget.
Bättre än en tjej som ligger som en trasdocka och bitter sig i handen som undrar om det kan ta slut någon gång. Det gör tjejer om man enbart juckar på. Du frågar "var det skönt?" ja säger hon då och sen när hon pratar med sin bästa kompis dagen efter så säger "fyfan ligg aldrig med honom!"
January 14, 2002
Om tjejen har svårt att komma så kan ju hon också träna muskeln som man kniper igen med (den har nått namn som jag inte kommer ihåg).
Såklart ska man hjälpa varandra om det finns något problem och inte tänka att "om inte hon får orgasm så är det inte mitt problem" 😛
Håll en liten diskution när ni väl håller på och fråga varandra om det känns bra eller om du är på väg att komma osv så kan du glida ner och göra lite hand/mun arbete ett tag.
Edit: Btw, tjejer som säger att det är skönt men ljuger (vilket jag tror många gör) hur ska då vi förbättra oss om vi inte vet vad vi gör "fel"?
January 21, 2004
OVisK wrote: [quote=Fia.B] Ha ha..
1. Vanligtvis brukar man ha sex TILLSAMMANS med någon (eller några) annan. vilket oftast brukar innebära att man vill ge VARANDRA njutning. visst går det bra med den vanliga 'in, ut, sprut, slut', men det tröttnar man på ganska snart.. om man vill ge varandra njutning vill man ju se till att den andra kommer, eller hur? 🙂 om båda ska fixa sin egen orgasm, varför ska man då ha sex tillsammans? verkar ju jäkligt onödigt. det är ju ingen skyldighet att ge den andra orgasm men vafan, det är inte snällt att bara ta vad man vill ha och sen inte ge nåt tillbaks. tycker jag 🙂 och det gäller naturligtvis båda parterna.
Det kan jag hålla med om, men det är ju inte så diskussionerna brukar gå, utan felet projiceras alltid på mannen och mannens "performance".
okej.. det stämmer säkert. jag skulle nog inte lägga skulden på någon, det finns säkerligen flera olika faktorer som spelar in just i det här fallet. det är ju sant att många kvinnor har svårt att få orgasm vid "vanligt" sex och det kan bero på t.ex att hon inte hinner, eller inte blir stimulerad på rätt sätt. så på ett sätt kan det ju vara mannens "fel". fast det är ju svårt att veta när man inte pratar med varandra, vilket jag tror många inte gör. så det finns nog många orsaker.. men det är alltid lätt att skylla på männen 😉
men jag säger inte att det är rätt.
December 18, 2001
Fia.B wrote:
Ha ha..
ehem... Nu tänkte jag skriva nåt lite roligt här men jag tror jag struntar i det
2 Guest(s)