December 25, 2000
Jag tolkar reglerna så här:
Hur är inte tillåtet.
Var är inte tillåtet.
När är inte tillåtet.
Men att diskutera varför piratkopiering är så utbredd, eller att diskutera t.ex. expressens artikel är okej (dock främst för att det är en så "stor" tidning, länkar till någons guide till att tanka filmer som ligger på passagen är något helt annat och gillas verkligen inte.)
September 13, 2002
Pim_ wrote: Vissa filmer skall ses på bio och köpas.
Skall man hålla sig uppdaterad och även se junket tycker jag det där spelet internet är ganska bra.
det va ett himla tjafs från dig om "spelet internet" , hoppas jag inte ser road ut, för det är jag verkligen inte.
men det e sant som det e sagt, vissa filmer ska ses på bio
July 19, 2001
gasolin wrote: [quote=Hauk]JA! det vore mycket bättre om vi levde i ett kommunistsamhälle så kamrat göran kunde bestämma vad som skrevs. håller med dig twinsen!
Det är lagligt, TANKA!
Det är bra med sånna här artiklar...fler o fler börjar, och fler får upp ögonen för det...ju fler som gör det ju svårare blir det att stoppa.
Dessutom tror jag att folk kommer lessna att se på datorn snart, och man kommer börja gå på bio iaf...
Lessna? snart (eller redan nu tillochmed) kan man ladda ner dvd-r och bränna på dvd'n. Och då får man bra kvalite och kan utnyttja sin hemmabio
Hur stor duk har du egentligen? Det finns inget som går upp emot en bioduk på ett tunnland..
2 Guest(s)