December 15, 2002
Jaha då har man kommit in på högskolan nu då. 2 år framför sig i "skolbänken". Någon mer som ska läsa nått kul till hösten? Här nedanför ser ni i alla fall vad jag kommer att plugga.
Ha de gott i sommarvädret!!
År 1
English for computer science
Databasteknik N/I/W
Scriptprogrammering
Internet design
Multimedia
Människa/medie/interaktion
Datorgrafik
Databasteknik och webbapplikationer
Javascript
Internet Design 5 p
År 2
JAVA-programmering 5 p
Internet/intranät 5 p
Databaser på webben 5 p
JSP-programmering 5 p
Projektledning 5 p
Valbara kurser 10 p
August 16, 2002
Freeze wrote: vilken högskola e det du ska gå????
själv ska ja bara börja 9:an men sen ska ja gå it-gymnasiet!!!(gött)
HA! lycka till... IT-gymnasium e till för folk som inte orkar plugga... har en massa polare i ITG i rissne som aldrig pluggar, eftersom ingen annan gör det, o alla får typ ig
July 11, 2002
Håller med dig keffing, IT-gymnasium är bara till för lodarre.
De tror stenhårt på om man slutar en it skola då kan man börja jobba på BBB och tjäna 40bananer i månad. Som bäst kan de få ett jobb på donken 😉
Ska man utbilda säg inom it då ska det vara på egenhand (att man har uber talanger) eller utbildar säg till IT-ingenjör...
December 15, 2002
Smirnoff wrote: Håller med dig keffing, IT-gymnasium är bara till för lodarre.
De tror stenhårt på om man slutar en it skola då kan man börja jobba på BBB och tjäna 40bananer i månad. Som bäst kan de få ett jobb på donken 😉
Ska man utbilda säg inom it då ska det vara på egenhand (att man har uber talanger) eller utbildar säg till IT-ingenjör...
jag skulle hellre tjäna pengar, inte bananer. dom kan man ju köpa i affärn. dessutom så ruttnar dom i denna värmen :bgrin: :bgrin:
February 12, 2003
February 12, 2002
Dataspelsutveklings linjen i Skellefteå. Känns bra, undrar bara vad jag ska bli sedan..? 😕
Min dröm har sedan barnsben vart att bli spelrecensent men jag antar att det inte är så stor marknad för sådana jobb om man vill jobba på nån lite större tidning. Men att vara med å göra dem kanske inte är helt fel heller... 🙂
Blir dataingengör när jag är klar.
1 Guest(s)