November 22, 2001
Precis som Darko skrev så är det dumt att inte ha gjort eftersom man då stänger ute sig själv från 1/3 - 2/3 av platserna på en utbildning.
Om du nu ligger långt över vad intaget varit de senaste åren så spelar det kanske ingen roll, men intagsgränser kan ändras ganska mycket.
February 1, 2004
Jag tycker å andra sidan att det är gött att redan gå på universitet så man slipper göra fler högskoleprov. Visserligen var det rätt kul men inte så kul som att skriva tentor... 😛
Fattar inte varför alla tentor måste vara på lördagar/söndagar. Med risk för att anklagas för trådstöld så frågar jag:
Skriver man tentor på helgen på ditt universitet? I så fall, vad har de för anledning att lägga dem så?
May 17, 2002
tripodz wrote: Tentor ligger måndag-lördag. Som tidigare sagt så är det svårt att få tentasalarna att räcka till.
Ser inget problem med tentor på lördagar. När man är student är hela veckan som helg då man gör lite vad man känner för jämt och ständigt.
jag längtar till muck så att man kan börja läsa!
April 5, 2003
Då var man klar 😀
Den engelska läsförståelsen var väl inte så rolig, inte heller den svenska eller alla svenska ord som man aldrig hört! Men DTK'n var inte nått problem och matten var ett skämt! Har aldrig sett ett så simpelt delprov! Om man ändå hade sådana prov i D-matten 🙁
November 26, 2002
jag gjorde det också. blev lite roligt efter första blocket, när de började samla in svarshäftet
"men skulle vi inte få föra över svaren till kontrollpappret?"
"jo, men det får ni ta från frågeformuläret där ni har skrivit svaren också, dessa samlar vi in så snabbt som möjligt nu"
"aha"
jag skrev inte upp några av mina svar, tänker inte kolla upp dem heller, blir mycket roligare att få det sen då =)
2 Guest(s)