March 24, 2003
HELIX wrote: [quote=Segbarn]Om du vill känna sig som en myra i en myrstack kan jag rekommendera KTH!
Dessutom... på torsdagar serveras soppa + pannkakor för 38.50:- !
Om man bara vill ha pannkakor då?? KTH är nog mitt alternativ iallafall..
Då går det också bra. Man får istället för 3 pannkakor och en skål ärtsoppa, 6 pannkakor för samma pris. Mycket förmånligt!! 😀
October 7, 2002
Segbarn wrote: Om du vill känna sig som en myra i en myrstack kan jag rekommendera KTH!
På Zäta-sektionen på Chalmers brukar det serveras våfflor med sylt och grädde varje LV6 (ja eller förra året var det så i alla fall, då stod jag där, i år har det varit aningen sämre, men det blir då och då i varje fall... :-(). 10 pix för två stycken har jag för mig vi tog. 🙂
November 6, 2001
loffe wrote: [quote=HELIX][quote=Segbarn]Om du vill känna sig som en myra i en myrstack kan jag rekommendera KTH!
Om man bara vill ha pannkakor då?? KTH är nog mitt alternativ iallafall..
Då går det också bra. Man får istället för 3 pannkakor och en skål ärtsoppa, 6 pannkakor för samma pris. Mycket förmånligt!! 😀
Då var det fastslaget, KTH för mig!:D
June 20, 2002
Segbarn wrote: Om du vill känna sig som en myra i en myrstack kan jag rekommendera KTH!
Har suttit och funderat på KTH, men nu slår jag fast det... 🙂
ärtsoppa och pannkakor bangar jag inte för i första taget...
October 7, 2002
boogey wrote: [quote=Segbarn]Om du vill känna sig som en myra i en myrstack kan jag rekommendera KTH!
Va, gillar du inte våfflor? 😮
June 20, 2002
TERdON wrote: [quote=boogey][quote=Segbarn]Om du vill känna sig som en myra i en myrstack kan jag rekommendera KTH!
Va, gillar du inte våfflor? 😮
höh?
jo det gör jag, men jag förstår inte riktigt vad frågan har med mitt inlägg att göra...
btw, så är plättar världens bästa färdkost... lika goda kalla som varma och med lite hemlagad sylt från mormor är det oslagbart...
2 Guest(s)