January 6, 2004
skinner wrote: 2000kr på stryktipset och lite offtopic men 20000kr har jag vunnigt på aktier
Man kan faktiskt försörja sig på Aktier, finns ett flertal som gör det =).
Callister wrote: En del lustigkurar som tagit 1 miljon ..
Har vunnit 100 kronor som mest, för 4 år sen typ. men familjen vann 200 000 en gång förut, allt gick till bröllop dock
Den enda chansen man vinner och så går pengarna till fel ändamål =) .
September 23, 2004
Callister wrote: En del lustigkurar som tagit 1 miljon ..
Har vunnit 100 kronor som mest, för 4 år sen typ. men familjen vann 200 000 en gång förut, allt gick till bröllop dock
häpnade när jag läste det där, 200tusen till bröllop.. 🙁
har aldrig vunnit mer än 500 tror jag, sen kan man ju inte va nära att vinna 1 miljon på triss? Som att det skulle va nära om man fick 2st "1miljon rutor" istället för 3, det får man ju alltid på såna typ..
January 6, 2004
Captain_Anarchy wrote: [quote=Callister]En del lustigkurar som tagit 1 miljon ..
har aldrig vunnit mer än 500 tror jag, sen kan man ju inte va nära att vinna 1 miljon på triss? Som att det skulle va nära om man fick 2st "1miljon rutor" istället för 3, det får man ju alltid på såna typ..
Jag kanske inte visste hur det fungerade =) , 1:a gången jag spelade och självklart så tänker man så
September 23, 2004
Lakszen wrote: [quote=Captain_Anarchy][quote=Callister]En del lustigkurar som tagit 1 miljon ..
Jag kanske inte visste hur det fungerade =) , 1:a gången jag spelade och självklart så tänker man så
sant!
January 5, 2002
PolarIce wrote: Fast den skönaste vinsten var när jag tippade hem en femhundring som vi i klassen hade samlat ihop när Sverige skulle spela någon VM-match i hockey för några år sedan. 5-2 eller något sådant vann dom med över Slovakien/Slovenien
14 november:
Newcastle - Manchester U 1-3
W Bromwich - Middlesbrough 1-2
Lecce - Juventus 0-1
Radpris: 3.00 kr
Odds: 823.60
Vinst: 2470.80 kr 🙂
Det var nog min skönaste vinst. Satsade tre kronor och vann 2470 😛
March 29, 2003
snyde wrote: [quote=PolarIce]Fast den skönaste vinsten var när jag tippade hem en femhundring som vi i klassen hade samlat ihop när Sverige skulle spela någon VM-match i hockey för några år sedan. 5-2 eller något sådant vann dom med över Slovakien/Slovenien
14 november:
Newcastle - Manchester U 1-3
W Bromwich - Middlesbrough 1-2
Lecce - Juventus 0-1
Radpris: 3.00 kr
Odds: 823.60
Vinst: 2470.80 kr 🙂
Det var nog min skönaste vinst. Satsade tre kronor och vann 2470 😛
Tänk om du hade satsat en tia... det hade blivit mycket pengar 🙂
August 7, 2001
Lakszen wrote: [quote=skinner]2000kr på stryktipset och lite offtopic men 20000kr har jag vunnigt på aktier
Man kan faktiskt försörja sig på Aktier, finns ett flertal som gör det =).
numera så är det som privatperson svårt att försörja sig helt och hållet på det.
extra tillskott lite då och då går men inte att försörja sig.
hmm största vinsten jag har vunnit är nog 4000:- på bomben
March 10, 2002
Lakszen wrote:
Så här ser min statistik ut för spelandet:
[__LÄNK__]
Du skriver att insatsen var 500kr och du vann 300kr. Vann du då totalt 800kr? Eller gick du minus 200kr?
January 6, 2004
Dehman wrote: [quote=Lakszen] Så här ser min statistik ut för spelandet:
[__LÄNK__]
Du skriver att insatsen var 500kr och du vann 300kr. Vann du då totalt 800kr? Eller gick du minus 200kr?
500kr insats och vann 800kr japp då blir vinsten 300kr. (1.6 odds)
Spelade en EM match på lången.
3 Guest(s)