December 15, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....54,00.html
fan, vore riktigt ballt att spela där uppe 🙂 Fördel att inte vara höjdrädd dock...
December 29, 2004
Collateral wrote: [quote=dåren]Jag har bott på hotellet på bilden (Buraj all Arab). Ganska soft kan jag säga att det var.
Är du CP rik?
Vann en tävling när jag var på Australien. Det var en resa till Dubai med en övernattning på hotellet. Hotellet finns med på listan över världens top 10 lyxigaste hotell.
Tyvärr så pajade digitalkameran så jag har inga bilder ljust därifrån.
dåren wrote: [quote=Collateral][quote=dåren]Jag har bott på hotellet på bilden (Buraj all Arab). Ganska soft kan jag säga att det var.
Är du CP rik?
Vann en tävling när jag var på Australien. Det var en resa till Dubai med en övernattning på hotellet. Hotellet finns med på listan över världens top 10 lyxigaste hotell.
Mmmm, och tomten finns..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 15, 2002
ilg@dd wrote: [quote=dåren][quote=Collateral][quote=dåren]Jag har bott på hotellet på bilden (Buraj all Arab). Ganska soft kan jag säga att det var.
Är du CP rik?
Mmmm, och tomten finns..
Ah låter inte så trovärdligt. Eftersom han är ny så vet man ju inte, hade de varit typ ColiC så hade de varit en annan sak
April 14, 2002
ilg@dd wrote: [quote=dåren][quote=Collateral][quote=dåren]Jag har bott på hotellet på bilden (Buraj all Arab). Ganska soft kan jag säga att det var.
Är du CP rik?
Mmmm, och tomten finns..
Haha
November 29, 2003
Jontez wrote: [quote=ilg@dd][quote=dåren][quote=Collateral][quote=dåren]Jag har bott på hotellet på bilden (Buraj all Arab). Ganska soft kan jag säga att det var.
Är du CP rik?
Mmmm, och tomten finns..
Ah låter inte så trovärdligt. Eftersom han är ny så vet man ju inte, hade de varit typ ColiC så hade de varit en annan sak
Inte för att jag tror på honom, men hur trovärdig är CoLiC på en skala?
Se på hans kärlek tex. 🙂 Inge illa menat mot CoLiC.
whak wrote: [quote=Jontez][quote=ilg@dd][quote=dåren][quote=Collateral][quote=dåren]Jag har bott på hotellet på bilden (Buraj all Arab). Ganska soft kan jag säga att det var.
Är du CP rik?
Mmmm, och tomten finns..
Nja, om Colic fantiserar, så fantiserar han iaf någorlunda trovärdigt..
Undrans vart han tatt vägen??
Inte vart synlig här på ett tag nu, börjar bli tråkigt..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 28, 2004
ilg@dd wrote: [quote=whak][quote=Jontez][quote=ilg@dd][quote=dåren][quote=Collateral][quote=dåren]Jag har bott på hotellet på bilden (Buraj all Arab). Ganska soft kan jag säga att det var.
Är du CP rik?
Mmmm, och tomten finns..
Nja, om Colic fantiserar, så fantiserar han iaf någorlunda trovärdigt..
Undrans vart han tatt vägen??
Inte vart synlig här på ett tag nu, börjar bli tråkigt..
Jag tycker det hade varit mer overkligt om han hade sagt 1-2 veckor, men nu gällde det en natt.
Sedan varför ljuga, man vinner ju inget på det ändå.
March 14, 2004
Tror mycket väl att han kan ha varigt där. När jag kollade lite på någon Australiensisk tvkanal hos min Morfar så gjorde dom reklam för en tävling där priset var en övernattning på hotellet. Så tävlingen existerar i alla fall.
Edit: Han har Australiensisk tv då han har bott där i 10år.
1 Guest(s)