February 21, 2003
Satt idag i datasalen på skolan när en kille kom in och såg lite nervös ut. Han kollade sig omkring och frågade sedan oss om vi sett en mobiltelefon liggande. Det hade vi inte, men jag lånade ut min telefon så att han kunde ringa och se om han hörde signalen nånstans. Men det var tyst så den verkade vara någon annanstans. Han tackade för lånet och gick ut igen.
Någon halvtimme senare ringer det på min mobil från just det nummer killen tidigare hade ringt upp. Jag tänkte att killen hittat sin mobil och svarar. Då säger en kille: "Sluta ring! Telefonen är min nu!" och lägger på. Vilken jävla idiot! Man skulle ju annars förmoda att om man snor en telefon så stänger man ju av den och tar ut SIM-kortet, så att man inte kan bli avslöjad av signalen om ägaren ringer upp och står i närheten. Men den här killen har alltså fräckhet och mage nog att låta mobilen vara igång och ringa från den.
Vad har folk som han fått för uppfostring egentligen? Lär ju hålla hårt i min mobil i fortsättningen iaf... 😕
March 17, 2002
Somliga är helt snea i huvudet...
Fanns en likadan kille i min skola, tills han blev flyttad till Internat-Skola.
Han åkte väll fast för nått varje helg och så.
Om det inte var för stöld så var det för att ha bärt kniv på allmän plats, eller att ha snott bilar.
Den killen mådde inte bra kan jag säga.
Oldschool member since 2002.
February 19, 2002
June 28, 2001
coalan wrote: utanför vårat hus gick det två st skumma typer (såg ut som satanister) dom kollade lr gick in varenda trädgård för att se om någon var hemma "skumt"
då tittade pappa ut genom dörren genast fick dom väldigt bråttom
undrar vad dom var ute efter mitt på blanka dan
kattungar att spika upp på en kyrkdörr
June 28, 2001
vet ni vad som stör mig ?
på pendeltågen så finns det 4st säten som sitter mittimot varandra, jag satt där av ren vana längst in mot fönstret så hoppar det på nån gubbe i 50-60års åldern och eftersom jag mår ganska dåligt så jag har brett ut mig ganska rejält och mina ben tar upp all plats på sätet imot mig, så ställer sig gubben precis som han ska sätta sig längtst in mittimot mig ! hur många mäniskor sätter sig o knör framför en främling när det finns massa lediga platser inte på tal om platsen Snett imot mig !
av ren reflex så flyttade jag ju på mig :arg:
varför gör folk så ?
hatar vissa mäniskor, och trofan att snubben lägger en JÄVLA gasare en stund senare, fyfan säjer jag bara-
February 22, 2003
Mind wrote: [quote=coalan]utanför vårat hus gick det två st skumma typer (såg ut som satanister) dom kollade lr gick in varenda trädgård för att se om någon var hemma "skumt"
kattungar att spika upp på en kyrkdörr
fördomar mot Satanism...
Och hur ser en satanist ut?
säg inte svartklädd för vem fan som helst kan vara de
February 22, 2003
Mind wrote: belgrath, du verkar vara på hugget idag, vad säjs om svart skinnjacka och svarta jeans med ett par kängor ?
btw, jag var ironisk, det var några lokala wannabees som spikade upp en kattunge på kyrkdörren här för några år sedan.
det där låter som vilken hårdrockare som helst....
är jag på hugget? fan va ballt...
June 3, 2001
Mind´s inlägg påminner mig om en sak..
När jag satt på bussen för ett tag sen stiger det på en tant, runt 60 års åldern gissar jag.
Det finns säkert 20 tomma säten, båda bakom framför och på andra sidan gången.
Jag har min stora bag med mig som jag har lagt på sätet brevid mig.
Då ger sig kärringen fan på att hon ska sitta brevid mig så jag tvingas flytta mig väska och ha den i knät.
Jävla kärring, hon kan la sitta nånannanstans.
August 15, 2002
coalan wrote: utanför vårat hus gick det två st skumma typer (såg ut som satanister) dom kollade lr gick in varenda trädgård för att se om någon var hemma "skumt"
Du vet vad inte vad en satanist är va?
Satanist = En person som ser den egna personliga lyckan och framgången som det främsta målet här i världen. Satan har i detta sammanhang inget att göra med den kristna djävulen, utan ses mest som en personifikation av de satanistiska åsikterna.
Undra hur man kan se det på personer... 🙄
2 Guest(s)