January 30, 2002
spartacus wrote: [quote=coalan]utanför vårat hus gick det två st skumma typer (såg ut som satanister) dom kollade lr gick in varenda trädgård för att se om någon var hemma "skumt"
då tittade pappa ut genom dörren genast fick dom väldigt bråttom
undrar vad dom var ute efter mitt på blanka dan
Du vet vad inte vad en satanist är va?
Satanist = En person som ser den egna personliga lyckan och framgången som det främsta målet här i världen. f*n har i detta sammanhang inget att göra med den kristna djävulen, utan ses mest som en personifikation av de satanistiska åsikterna.
Undra hur man kan se det på personer... 🙄
värst vad folk blev sura för det där då?
Jag förstår precis vad han menar och jag vet även vad satanismen går ut på. personligen tycker jag förresten att satanismen är lite fånig! Om personlig lycka och framgång är det främsta målet här i världen, varför benämna det hela med ett så pass negativt laddat ord. Vad är det för fel att säga egoist?! Tror nog att satanister egentligen bara vill verka otäckare än de egentligen är... Klä sig i svart och se allmänt skumma ut. 😀
July 27, 2002
Satanister är inte skumma, eller kanske men dom vill ofta vara ifred och det är djävuls dyrkare som offrar, dödar katter m.m. men sen finns ju ju typ hur mkt fjortis wannabe´s som helst som springer omkring i svarta kläder och tror dom e djävuls dyrkare och kallas sig för satanister pga av dålig kunskap om religion 👿
May 7, 2001
coalan wrote: utanför vårat hus gick det två st skumma typer (såg ut som satanister) dom kollade lr gick in varenda trädgård för att se om någon var hemma "skumt"
då tittade pappa ut genom dörren genast fick dom väldigt bråttom
undrar vad dom var ute efter mitt på blanka dan
Det där var ett konstigt inlägg. Vad ville du säga med det i den här tråden, att angående alla dummingar som tar telefoner så är satanister också det? 😕
February 21, 2003
Jerry wrote: Är du säker på att ingen drev med dig, Ogre? Det låter lite ointelligent.
Varför skulle nån lägga ner så mycket arbete för en sån sak i så fall? Kände ju inte killen. Det var ju dessutom mitt förslag att låna ut telefonen till honom så han kunde ringa efter den. Och den nervösa/kallsvettiga uppsynen han hade var definitivt inte fejkad.
February 22, 2003
Mind wrote: fan vad knäppa ni blir då !
om någon såg ut som en satanist så såg dom ut som en, fan är problemet ?snabb googling på satanist, [Image Can Not Be Found]
Tror du alla Satanister ser ut så där eller?
Fan dom flesta klär sig helt normalt!
Och om man ser ut så där kan man ju vara punkare gothare hårdrockare....
Det finns folk som trivs i svart...som jag..för de behöver man inte bli utpekad som en Satanist eller djävulsdyrkare
June 28, 2001
BelGarath wrote: [quote=Mind]fan vad knäppa ni blir då !
om någon såg ut som en satanist så såg dom ut som en, fan är problemet ?snabb googling på satanist, [Image Can Not Be Found]
Tror du alla Satanister ser ut så där eller?
Fan dom flesta klär sig helt normalt!
Och om man ser ut så där kan man ju vara punkare gothare hårdrockare....
Det finns folk som trivs i svart...som jag..för de behöver man inte bli utpekad som en Satanist eller djävulsdyrkare
du inser fortfarande inte att det är den allmäna uppfattningen av hur en statanist ser ut.
om du vill durka djävulen så betyder det inte att du går klädd sådan, men det är vad folk tror.
så jag svarade på din fråga om hur en "satanist" ser ut.
2 Guest(s)