August 7, 2001
Sitter här på jobbet och ser några takläggare skutta runt på taket.
Dom skuttar runt så det ser ut som dom är ute och går på en vanlig gata.
Jag skulle få sån svindel så jag skulle ramla ner men jag hoppar gärna fallskärm, Bungyjump osv.
Har även hoppat en grej där man faller 30m frittfall ner i ett nät.
Älskar Kicken 😀
så det är just avsatser jag är rädd för.
Hur är det med eran höjdskräck?
Höjder är inge vidare..
Om Gud velat att vi skulle vara uppe i luften hade han antagligen försett oss med vingar..
Höjdrädsla är förresten det som räddat mej från bruk av droger..
Dont wanna get high, i stay on the ground..
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 23, 2004
ilg@dd wrote: Höjder är inge vidare..
Om Gud velat att vi skulle vara uppe i luften hade han antagligen försett oss med vingar..
😉
Don't ever get stuck in the sky, when you're high - System Of A Down - Peephole 🙂
har nog varit rädd för höjder men är inte det längre, har övervunnit det genom att jag hoppar från massa höga klippor på västkusten varje sommar. Har aldrig flygit dock, men det är nog inga problem, morsan måste få droger om hon ska flyga men
October 24, 2002
ilg@dd wrote: Höjder är inge vidare..
😉
"The most interesting place you can ever travel is inside your own head. And if you've never even tried any drugs, then you're always staying home."
- Bill Maher
Själv har jag inte problem med höjder, varken på det ena eller andra sättet 😀
January 12, 2004
Är livrädd i början för höjder, men det ger sig efter ett tag.
Fast jag skulle inte ge mig upp på ett tak idag, mitt balanssinne är helt kass nu för tiden, jag antar att det har med min hörselskada (Tinnitus) att göra.
Klarar inte ens att stå nära perongen när tåget susar förbi längre, jag måste hålla i mig så jag inte drattar omkull om jag tittar på tåget.
May 19, 2003
GroundX wrote: höjdskräck är väl ingenting som pinar mig direkt.. Däremot om jag kommer under vatten och inte kommer upp av att man fastnar någonstans eller hamnar under en brygga... Usch och fy!
Håller med. Höjder är väl inget speciellt, men klart finns det scenarion man inte vill vara med om. Men vatten däremot, uffa. Gillar inte vatten 😀
Kan bada på de flesta ställen och sånt, men tex om man badar på ett ställe som inte är till för att bara i, tex en hamn eller liknande, så kan jag skita på mig av rädsla. Så jävla rädd att något ska nudda mig, även om det bara en någon träbit eller nå. Hela tiden rädd för främmande objekt (inte djur eller nå) under vattnet.
July 13, 2004
När jag var mindre så var jag rädd för höjder. Men nu så tycker jag inte det är något farligt.
Skulle man ramla ner så får man iaf se sitt liv passera :D!
Vamp wrote: Kan bada på de flesta ställen och sånt, men tex om man badar på ett ställe som inte är till för att bara i, tex en hamn eller liknande, så kan jag skita på mig av rädsla. Så j**la rädd att något ska nudda mig, även om det bara en någon träbit eller nå. Hela tiden rädd för främmande objekt (inte djur eller nå) under vattnet.
Jag läser detta och tänker mig att du står med vatten upp till navlen och skriker sönder dig :D.
Men jag respekterar din räddsla(STAVA???)
May 19, 2003
.ToL wrote: När jag var mindre så var jag rädd för höjder. Men nu så tycker jag inte det är något farligt.
Skulle man ramla ner så får man iaf se sitt liv passera :D!
[quote=Vamp]Kan bada på de flesta ställen och sånt, men tex om man badar på ett ställe som inte är till för att bara i, tex en hamn eller liknande, så kan jag skita på mig av rädsla. Så j**la rädd att något ska nudda mig, även om det bara en någon träbit eller nå. Hela tiden rädd för främmande objekt (inte djur eller nå) under vattnet.
Jag läser detta och tänker mig att du står med vatten upp till navlen och skriker sönder dig :D.
Men jag respekterar din räddsla(STAVA???)
Haha 😀
Själklart menar jag djupare vatten 😉
Ser man klart i vattnet är det ju inget, men annars så uffa!
Brukar bada vid en damm i närheten av hemmet, och det är ok så länge man inte är för nära skiten. Då kan jag få alla möjliga fantasier om vad som finns under vattnet 😀
1 Guest(s)