March 5, 2005
Människans grymhet känner inga gränser ! Jag är i grund och botten fridfull kille men i detta fall hade två skott i pannan varit det enda rätta åt föräldrar tycker jag ! Så, så sjuukt...
December 5, 2001
Falcon wrote: mm, intressant.
Tänk om vi kunde förbjuda all j**la länkning till AB och Expesten...
Ursäkta mig men jag börjar bli smått trött på all länkning till dessa tidningar nu, vi hittar dit själva.Peace
Visst gör vi det, men hur diskuterar man artiklarna på respektive sidor?
October 23, 2004
Fyfan vad arg man blir :arg:
Skulle vilja åka dit och xxxx föräldrarna.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
November 19, 2005
åhh...herregud att man bara kan vara så störd...låsa in någon i 30 år?? asso man undrar ju hur en del är funtade :arg:
Jga tycker det är bra att nån då och då länkar till någon intressant grejj=)
fortsätt me det (visst det är en datorsida men va fan nått annat än datorer i forumet är väll alltid bra eller?? rätt kul att diskutera sånt här tycker jag iaf 😀
June 23, 2002
Falcon wrote: mm, intressant.
Ursäkta mig men jag börjar bli smått trött på all länkning till dessa tidningar nu, vi hittar dit själva.Peace
WORD!
Stört mig på det länge.
Härligt att vara inlåst.
March 5, 2005
macrus wrote: [quote=Falcon]mm, intressant.
WORD!
Stört mig på det länge.
Härligt att vara inlåst.
Ännu en 😕 På en forum diskuterar man. Hur har du tänkt göra det utan att folk vet vad är man pratar om ?
2 Guest(s)