January 12, 2004
http://www.aftonbladet.se/vss/.....96,00.html
Simpsons” skapare tar livet av den gula pappan
:gråt:
Men frukta inte.
Väl i himlen hamnar Homer i gräl med Gud och får komma tillbaka till jorden.
:hb: :)R :pray:
September 28, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Quarzi]Önskar att Futurama hamnade i gräl med gud så det kom tillbaka också 😛
verkligen, nog för att Simpsons är bra men Futurama var bättre. Det räckte tydligen inte med 200miljoner tittare för att rädda Futurama.
mmm som fan!! fururama vart skitbra jag älskar den serien
December 15, 2002
Är det någon mer än jag som tycker att de äldre avsnitten är mycket mycket sämre än dom nya?
Jag menar det att det är mycket fulare tecknat, det känns som om det inte är nåt liv i karaktärerna. Sen känns det som om replikerna inte alls är lika roliga som de nya avsnitten 🙂
May 17, 2002
Extatic wrote: Är det någon mer än jag som tycker att de äldre avsnitten är mycket mycket sämre än dom nya?
Jag menar det att det är mycket fulare tecknat, det känns som om det inte är nåt liv i karaktärerna. Sen känns det som om replikerna inte alls är lika roliga som de nya avsnitten 🙂
håller med helt och hållet. Säsong ett av Simpsons är ganska kass, efter den så blir det dock bara bättre och bättre.
May 10, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Extatic]Är det någon mer än jag som tycker att de äldre avsnitten är mycket mycket sämre än dom nya?
håller med helt och hållet. Säsong ett av Simpsons är ganska kass, efter den så blir det dock bara bättre och bättre.
Vi kan jämföra det med South Park, klart det var sämre från början när budgeten var mycket lägre(groening var väl inte känd då som nu precis) så enda skillnaden är att SP har kvalitén på humorn bara ökat medans Simpsons har legat lite i en svacka de senaste säsongerna.
South Park är den bästa animerade serien som går nu, om vi bortser från Family Guy
May 10, 2002
peppe20 wrote: [quote=Json_81]Simpsons, Futurama, Southpark, family guy.
Orka bråka om att någon är bäst, alla är bäst 🙂
family guy -> futurama -> southpark -> simpsons 8)
destå mer diskriminerande jue roligare är det 🙂
family guy > southpark > simpsons > futurama
😉 visst futurama var bra men den kom aldrig till skott riktigt tyvärr
November 27, 2003
Homer har haft flertal dispyter med Gud förut .... och även dött.
Har dessutom haft diverse tripper etc. där han haft kontakt med andra väsen som är minst lika viktiga som Gud inom andra religioner (Johnny Cash som en coyote är nog bäst hitills ... R.I.P.)
Detta är knappast något nytt.
//ANdreas
June 30, 2003
July 4, 2003
Ett kul Simpsonsavnitt är när Homer finner en tredje dimension i sitt hus när de leker kurragömma.
Då så datoranimerar de honom så att han går runt i våran värld. Hans sorgsna fundersamma ansiktsuttryck är så roligt att se på där. 😀
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
2 Guest(s)