July 27, 2002
Har ni några fördomar mot homosexuella?
Detta är ett intressant ämne att prata om tycker jag, och nej, jag är själv inte homosexuell.
Känner ni någon som är homosexuell? I er släkt? Ni själva?
För övrigt kan jag säga att jag inte känner någon, på alla sätt, som är homo-, har inte direkt några fördomar, bara de håller sig ur vägen från mig..
August 11, 2002
hm, njae ibland har jag fördomar konstigt nog. ;P varierar väl med ¨rstiden eller nåt :E
Sen så tycker jag de är lite konstiga, eftersom de väljer killar framför tjejer ´.` låter kanske lite konstigt men jag vet inte om jag kan uttrycka det på ngt annat sätt. Sen att de mmajoriteten klär sig "lite" udda är ju rätt så festligt ;P
February 4, 2003
Har absolut ingenting emot homosexuella, förstår inte varför folk är rädda för dem. Inte direkt så att de kommer hoppa på dig, utan du har ju chans att tacka nej som alltid (när du är vid dina sinnes fulla bruk).
Ofta brukar "riktiga" homosexuella också vara i särskilda kretsar, och inte på samma ställen som alla oss andra. De homosexuella som klär upp sig och är allmänt "fjoliga" är faktiskt ett fåtal, vad jag tror.
Och nej jag är inte homosexuell. Men jag känner ett par som är det. Det gör ni alla troligen, bara det att ni inte vet om det 😛
January 28, 2003
smurfen87 wrote: Men jag känner ett par som är det. Det gör ni alla troligen, bara det att ni inte vet om det 😛
10% är väl homos. Det innebär 2st i klassen, hmm 😛
Jag har väl inte något direkt emot dem, men tycker inte det är naturligt. Alla djurs uppgift är att fortplanta sig, mig veterligen kan inte två killar fortplanta sig, inte två tjejer heller. Än iaf :bok:
January 5, 2002
Personligen är jag inte "rädd" för bögar, jag tror inte att de ska hoppa på mig eller så, men jag ser homosexualitet som ett slags dekadens, och i dagens samhälle är det på gränsen till att homosexualitet förhärligas på något sätt, framhävs som något naturligt.
Men, jag ska inte låta det här glida in på politik alltförmycket.
June 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=smurfen87]Men jag känner ett par som är det. Det gör ni alla troligen, bara det att ni inte vet om det 😛
10% är väl homos. Det innebär 2st i klassen, hmm 😛
Jag har väl inte något direkt emot dem, men tycker inte det är naturligt. Alla djurs uppgift är att fortplanta sig, mig veterligen kan inte två killar fortplanta sig, inte två tjejer heller. Än iaf :bok:
Njaaa.. Nå forskare vart detnu var hade lyckats få en rått hona att bli gravid med en annan råtthona...
så vi män kanske inte behövs om ett tag... :cy:
Fast å andra sida... Hur ska tjejer överleva utan våra Dicks....:wide:
June 3, 2001
Vampis wrote: Värst vad alla kopplar homosexuell till killar då? Finns väl homosexuella tjejer också...
Typiskt svenska killar verkar det som... bögar=usch lesibska=gogogo girl
*skakar på huvudet*
Ja.. och?
Då har vi ju gemensamma intressen..
Glo på tjejer i korta tjolar. :bgrin:
January 12, 2004
snyde wrote: Personligen är jag inte "rädd" för bögar, jag tror inte att de ska hoppa på mig eller så, men jag ser homosexualitet som ett slags dekadens, och i dagens samhälle är det på gränsen till att homosexualitet förhärligas på något sätt, framhävs som något naturligt.
Det kanske beror på att det är naturligt...
November 22, 2001
obelix wrote: [quote=snyde]Personligen är jag inte "rädd" för bögar, jag tror inte att de ska hoppa på mig eller så, men jag ser homosexualitet som ett slags dekadens, och i dagens samhälle är det på gränsen till att homosexualitet förhärligas på något sätt, framhävs som något naturligt.
Det kanske beror på att det är naturligt...
Är det verkligen det? Visst finns homosexuelitet bland djuren, men är det naturligt eller en avvikelse?
Här kommer en liten tanke:
Är tidelag naturligt?
Är sinnessjukdomar naturligt?
Jag känner en kille som är homosexuell (möjligen fler, men ingen annan som gått ut med det) och jag har inga problem med det. Vill folk vara homosexuella så visst, inte mig emot.
Men att det skulle vara naturligt kommer jag aldrig att tycka.
1 Guest(s)