January 12, 2004
CoLiC wrote: [quote=obelix][quote=CoLiC]Homosexualitet är ju knappast naturligt, det är en hjärnskada/genfel.
Sen har jag ju inget emot dem så länge de inte stöter på mig. Jag tycker bara att de är (för att uttrycka mig bryskt) missfoster.
Snälla, visa källa till ditt påstående...
Tror inte att dom gillar speciellt mycket att dom placeras i det facket du tillhör (genfel)...
Jag tror jag lugnt kan säga att mitt lilla genfel är mildare än det de har. Men visst, kalla mig missfoster, har du inget mer snitsigt att komma med så antar jag att det duger.
Vad jag dock inte vill är att ha dem placerade i samma fack som mig, om du förstår vad jag menar.
Det är du som placerar dom i samma fack som det du tillhör, inte jag...
Jag har inte heller kallat någon för missfoster, det har du gjort...
Hur blir det med en källhänvisning på det du påstår?
February 4, 2003
CoLiC wrote: Jag tror jag lugnt kan säga att mitt lilla genfel är mildare än det de har. Men visst, kalla mig missfoster, har du inget mer snitsigt att komma med så antar jag att det duger.
Vad jag dock inte vill är att ha dem placerade i samma fack som mig, om du förstår vad jag menar.
Lägg ner och vara sån jävla barnrumpa. Du känner väl antagligen inte ens någon homsexuell, hur kan du då ens drömma om att döma någon så grovt som du gör genom att kalla dem för missfoster?
Hoppas verkligen inte du menar allvar med allt du skriver, för om du gör det så är du faktiskt riktigt riktigt barnslig. Må hända att man inte gillar vissa människor men att kalla dem för missfoster är fanemej för jävligt.
Synd också att du representerar NH med dina inlägg. Konstigt att man låter en person som dig ens skriva dina vulgära åsikter utan någon riktig verklighetsförankring. Om en annan på NH hade gjort samma sak så hade vi fått värsta utskällnigen. Men visst- vi andra har ju ingen rättighet att vara här.
Tror knappast en homosexuell hade velat placeras i samma fack som dig. Inte heller jag tror jag majoriteteten av vanliga människor vill placeras i samma fack som dig. Så sitt du kvar med dina kompisar i sandlådan om du vill.
2 Guest(s)