October 31, 2003
Om man kollar formulären man får fylla i (vilket ni borde göra istället för att bitcha på ett forum) 😀 Så är det väldigt många som inte får lämna. Tex. Har man rest i Afrika får man inte ge, varit i Thailand osv. Men homosexuella som lever i parförhållanden borde väl få ge blod likaväl som nån annan.
C-J... wrote: [quote=ilg@dd][quote=C-J...][quote=ilg@dd][quote=C-J...]HIV upptäcktes först i bergsgorillor (någonstans jag inte kan komma ihåg just nu), som uppenbarligen hade gått med det såpass länge, att det var både resistenta & immuna mot viruset.
Det mest intressanta är väl, hur det kunde spridas från gorillor, till oss människor 🙄
Och spridningen av HIV skedde genom homosexuella, det hoppas jag verkligen inte, att det inte är någon som bestrider.
Eftersom du som vanligt bara kraxar på utan något som helst underlag för detta + att du som vanligt har fel så..
Ja, det bestrider jag..
Det var Schimpanser..
http://www.cnn.com/HEALTH/9901/31/aids.origin/
Nämn någon information som jag lagt ut här, som varit felaktig. Istället för att försöka motbevisa mig, så börjar du alltid gråta över uteblivna källhänvisningar. Jag vet inte hur du är, men för mig, så har jag mycket kunskap som jag inte kan hänvisa till en speciell källa & normalt sett så gillar jag inte att länka på internet heller. Om du inte litar på en sak jag skriver, så försök då komma upp med en tillförlitlig källa som motbevisar det jag skrivit, svårare än så är det inte.
Det var det fetstilta jag åsyftade, det torde till och med du förstå.
Eller handlar det månne om homosexuella chimpanser?
Ang felaktigheter och floskler du skrivit?
Kör en sök på C-J så finner du det i de flesta av dina inlägg.
Och vad gäller källhänvisning kan jag som vid tidigare tillfälle rekommendera litteratur i alla dess former, jag är också kritisk till länkar på nätet såvida det inte står en vettig organisation bakom dem.
Motbevisa mig istället för att gråta lille vän.
Hiv spreds på 70-talet genom främst homosexuella, intravenösa knarkare & prostituerade.
Common knowledge..
Kommer man som du, med ett sådant påstående, så bör man kunna backa upp det..
Och det med annan grund än dina egna åsikter och tyckanden.
Lille vän?
Och gråta för en stackars idiot?? Knappast.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)