January 17, 2002
Sitter här på ett LAN och skrattar åt dagens roliga händelse.
Jag och en kompis skulle bunkra upp med lite gosaker inför just detta LAN, och kompisens morsa skickade med honom en egen nota när vi ändå skulle till affären.
Så då han står där och stirrar på notan lite för länge blir jag rastlös och vill komma iväg snabbt så man får bra platser, brevid mig står en korg med leksaksklubbor i plast (ska pipa då man slår med dom). Jag tar upp en klubba och studerar den och ser att det bara är ofarlig mjukplast, så jag drar till min kompis stenhårt i bakhuvet med den för att få hans uppmärksamhet, jag känner att nått betydligt hårdare tar i och han singlar ner på marken.
Det visade sig att det som höll fast huvudet på skaftet var av hårdplast, och att jag slagit såpass hårt att jag kom ner till den biten.
Stackarn fick en fetingbula i bakhuvet och kunde inte köra oss ifrån affären på en kvart pga yrsel. Han är inte glad på mig just nu 🙂 Fast han förstod att det inte var meningen att göra K/O på honom :bgrin:
Hey, åtminstone slog jag inte mig själv...
(Han sitter och surar brevid mig)
July 13, 2002
macrus wrote: [quote=Elias667]Haha... men du måste väl känt vikten i flöjten. Om du lyckades sänka honom med den så kan den ju inte bara varit luft direkt 😀
Han har blivit så stark efter allt rullstolsåkande så han inte märkte att den var så tung som den var. 😀
hehe kanske det 😀 Föressten hur lyckades du dänga han i skallen om du sitter i rullstol? Bad du han böja sig ned
June 23, 2002
Elias667 wrote: [quote=macrus][quote=Elias667]Haha... men du måste väl känt vikten i flöjten. Om du lyckades sänka honom med den så kan den ju inte bara varit luft direkt 😀
Han har blivit så stark efter allt rullstolsåkande så han inte märkte att den var så tung som den var. 😀
hehe kanske det 😀 Föressten hur lyckades du dänga han i skallen om du sitter i rullstol? Bad du han böja sig ned
Det var min tanke också.. 🙂
1 Guest(s)