August 11, 2005
whoracle wrote: kan det inte vara nått med att hjärtat och allt blod å sånt stannar av då? känns rimligare än nått hokus pokus med själar å sånt...
varför skulle vikten minska när inte volymen eller densiteten i kroppen minskar?
vore i så fall om den förlorade vikten var mindre luft i lungorna, men den beror inte på att tex blodet inte cirkulerar.
kan ju tex vara den sista sucken som personen tar som man näter, dvs luften i lugorna...
May 15, 2005
Adam wrote: Ja det är verkligen konstigt... Antar att jag får titta på det där programmet...
Någon materia lämnar ju inte kroppen när man dör (så vida man inte skiter ner sig men jag antar att dom vägt in det så att säga).
Det är inte precis en dokumentär, har för mig det är en actionfilm...
October 11, 2006
L0rden wrote: [quote=Adam]Ja det är verkligen konstigt... Antar att jag får titta på det där programmet...
Någon materia lämnar ju inte kroppen när man dör (så vida man inte skiter ner sig men jag antar att dom vägt in det så att säga).
Det är inte precis en dokumentär, har för mig det är en actionfilm...
Eller thriller eller nåt sånt.
August 11, 2005
blurg wrote: [quote=csm101][quote=Adam]Ja men luften väger ju inget... Jag menar, kroppens massa beror väl knappast på om du ex har gaser i magen eller ej?
nej men gör själen det? 😛
Det gör den säkert (om man har någon)
hur kan något som inte har materia väga något? 😉
angående att man skiter ner sig beror på att man tappar kontrollen över den exterrna analsfinktern (som är viljestyrd) och den inre som ärautonomt styrd av csn släpper också.
har man då skit i colon descendence, colon sigmoideum rectum eller analkanalen så finns det risk att det kan ta sig ut.
May 19, 2004
csm101 wrote:
angående att man skiter ner sig beror på att man tappar kontrollen över den exterrna analsfinktern (som är viljestyrd) och den inre som ärautonomt styrd av csn släpper också.
har man då skit i colon descendence, colon sigmoideum rectum eller analkanalen så finns det risk att det kan ta sig ut.
Alltså, domdär jävla CSN, skall alltid vara med och styra!
November 27, 2003
Kriller wrote: [quote=csm101] angående att man skiter ner sig beror på att man tappar kontrollen över den exterrna analsfinktern (som är viljestyrd) och den inre som ärautonomt styrd av csn släpper också.
Alltså, domdär j**la CSN, skall alltid vara med och styra!
:)R
Jag tror csm menar CNS 😉
//Andreas
4 Guest(s)