August 12, 2003
slog upp ordet "horunge" i nationalcyklopedin (?) och dÀr stod det att horunge var en benÀmning pÄ en text som ska vara högst upp pÄ en lista men tryckts ut fel och hamnat lÀngst ner, o tvÀrt om, undertext kommer över...
hur kom man fram till att det skulle heta horunge?
July 13, 2002
PaiN wrote: [Image Can Not Be Found] đ
[Image Can Not Be Found]
Blir sÄ less pÄ alla som mÄste kommentera om trÄdarna Àr meninsfulla eller inte... om du inte tycker det sÄ stfu and get out da fakk.
Skoj att horunge faktiskt betyder nÄtt annat ocksÄ... undra vad som kom först, ordet hora eller horunge, och uttalas horunge "hor-unge" eller horung-e
October 27, 2001
Elias667 wrote: (Bild frÄn tidigt fjortishundratal)
Blir sÄ less pÄ alla som mÄste kommentera om trÄdarna Àr meninsfulla eller inte... om du inte tycker det sÄ stfu and get out da fakk.
Skoj att horunge faktiskt betyder nÄtt annat ocksÄ... undra vad som kom först, ordet *prostituerad* eller horunge, och uttalas horunge "hor-unge" eller horung-e
FörlÄt, visst Àr det intressant att ta reda pÄ nya samlingsnamn för er...
July 13, 2002
PaiN wrote: [quote=Elias667] (Bild frÄn tidigt fjortishundratal)
Skoj att horunge faktiskt betyder nÄtt annat ocksÄ... undra vad som kom först, ordet *prostituerad* eller horunge, och uttalas horunge "hor-unge" eller horung-e
FörlÄt, visst Àr det intressant att ta reda pÄ nya samlingsnamn för er...
Den dag du skaffar nÄgon fantasi, PAIN*, sÄ kan du komma tillbaka.
*Mest utarbetade jÀvla nicket nÄgonsin.
October 27, 2001
Elias667 wrote:
Den dag du skaffar nÄgon fantasi, PAIN*, sÄ kan du komma tillbaka.*Mest utarbetade j**la nicket nÄgonsin.
SĂ„ nicket Ă„terspeglar ens fantasi?
Hur bedömmer man nicket?
- Antal bokstÀver?
- Hur mÄnga siffror man anvÀnder?
- Hur ovanligt det Àr?
- Betydelse av nicket/ordet?
Ska man rÀkna ihop resultatet?
AnvÀnder vi siffror eller hur ska vi gÄ till vÀga med sammanstÀllandet?
Du sÀger Ät mig att gÄ och toppar det med personangrepp.
Hmm, nÄgon vill ha en varning och det Àr inte jag.
Jag valde namnet Painkiller för flera Är sedan dÄ jag började spelade CS, folk orkade inte sÀga hela nicket sÄ det blev "pain", sen blev det PaiN.
Man kan tolka det pÄ mÄnga olika sÀtt, men om man Àr trÄngsynt och har nÄgot hÄrt och lÄngt uppkört pÄ fel stÀlle tolkas det bara som ett engelskt ord, alternativt franskt ord.
Elias667 Àr ett jÀtte hÀftigt nick, 3 siffror och ett gammalt pojknamn, helt otroligt klockrent. Grattis till det.
EDIT: Jag insÄg nu att du kanske skrev det hela med ironi och ville visa att du erkÀnner att det Àr en meningslös trÄd och fyller dÄ ut den med meningslös dravvel (som delvis strider mot reglerna).
Den taktiken hade jag kanske inte valt, men jag accepterar dig, vad du Àn har tÀnkt med ditt inlÀgg.
January 28, 2003
PaiN wrote: [quote=Elias667] Den dag du skaffar nÄgon fantasi, PAIN*, sÄ kan du komma tillbaka.
*Mest utarbetade j**la nicket nÄgonsin.
Hur bedömmer man nicket?
- Antal bokstÀver?
- Hur ovanligt det Àr?
Jag valde namnet Painkiller för flera Är sedan dÄ jag började spelade CS, folk orkade inte sÀga hela nicket sÄ det blev "pain", sen blev det PaiN.
Man kan tolka det pÄ mÄnga olika sÀtt, men om man Àr trÄngsynt och har nÄgot hÄrt och lÄngt uppkört pÄ fel stÀlle tolkas det bara som ett engelskt ord, alternativt franskt ord.
Elias667 Àr ett jÀtte hÀftigt nick, 3 siffror och ett gammalt pojknamn, helt otroligt klockrent. Grattis till det.
EDIT: Jag insÄg nu att du kanske skrev det hela med ironi och ville visa att du erkÀnner att det Àr en meningslös trÄd och fyller dÄ ut den med meningslös dravvel (som delvis strider mot reglerna).
Den taktiken hade jag kanske inte valt, men jag accepterar dig, vad du Àn har tÀnkt med ditt inlÀgg.
och alla stÀmmer in i kör
PAIN FOR PRESIDENT!! [Image Can Not Be Found]
sÀrskilt den hÀr killen ---> [Image Can Not Be Found]
men det Àr faktiskt rÀtt lustigt nÀr man tÀnker pÄ vad ordet brukar anvÀndas i för sammanhang...
July 13, 2002
PaiN wrote: [quote=Elias667] Den dag du skaffar nÄgon fantasi, PAIN*, sÄ kan du komma tillbaka.
*Mest utarbetade j**la nicket nÄgonsin.
Hur bedömmer man nicket?
- Antal bokstÀver?
- Hur ovanligt det Àr?
Grattis du har just ödslat 10 min av ditt liv Ät att försökarÀttfÀrdiggöra ditt internetnick, vÀldigt nödvÀndigt. Tycker bara det visar hur kÀnsligt det Àr för dig, en liten öm punkt kanske? Det Àr okej PAIN, vi fÄr vÀl bara acceptera dig för den du Àr, du behöver inte vara sÄ osÀker. StÄ pÄ dig kickan.
And btw: AngÄende hur man bedömer ett nick:
-Ja
-Ja
-Ja
-Ja
HÀrmed vill jag, samtidigt som jag uppehÄller temat, sÀtta punk med detta [Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)