November 8, 2002
Smirnoff wrote: Hur fiskade du upp frunttimret då?
Grattis 🙂
för d första, hon heter inte "johan" 👿
Hur jag lyckades.. hm.. ja va ltie trött på att hångla runt å så träffae j henne en kväll på krogen 😀 Så började vi sms:a, sen prata vi i telefon... 😀 Sen gick vi på bio en kväll förra veckan... 😀 Sen har vi träffats några ggr till, men det känns himla bra asså, najs tjej! 😀 Det pinsamma är att hon har körkort och inte jag, så ska det väl ändå inte va? hahah 😀
Ska fixa bilder då, om jag får tag i en camera! :bgrin:
January 6, 2003
J*vla skrytmåns :arg:
Här sitter man och har problem med sin första och så skryter du om ett bombnedslag ser ut så efter din beskrivning iallafall vet inte hur hon ser ut i facet men kroppen verkar va helt okej.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
November 8, 2002
Jerry wrote: "Ny" som i "äntligen"? 🙂
nej fifan inga probs asså kom nyss från ett 13månader långt annat förhållande, gick lite snabbt emellan (3-4veckor) men men känns de rät så känns d rätt! hahaha!!
😀 😀 😀
imorgon tar hon studenten så nu ska jag ner å köpa 3st grand-prix rosor till henne 🙂 😀 😀
November 8, 2002
The Dragon wrote: J*vla skrytmåns :arg:
Här sitter man och har problem med sin första och så skryter du om ett bombnedslag ser ut så efter din beskrivning iallafall vet inte hur hon ser ut i facet men kroppen verkar va helt okej.
klart hon är söt i facet, men man ska inte fixera sig så mkt på kroppen, det är hennes personlighet man blir kär i :bgrin:
*lycklig* 😉
vad menar du med bombnedslag? 😀
November 8, 2002
Lukascool wrote: Ni är omogna fjantar allihop. Ni måste lära er att utseéndet inte spelar någon roll, självklart är det ju ett plus om hon ser bra ut men liksom 90 % av den här tråden handlar om hur hon ser ut. Väx upp förfan!
Man... Whatz your problem? Håll dig utanför tråden om du ska komma med sånna där kommentarer.
June 18, 2001
Lukascool wrote: Ni är omogna fjantar allihop. Ni måste lära er att utseéndet inte spelar någon roll, självklart är det ju ett plus om hon ser bra ut men liksom 90 % av den här tråden handlar om hur hon ser ut. Väx upp förfan!
Utseendet spelar otroligt stor roll, men det intressanta är att kvinnor blir vackrare ju trevligare man har det med dem. Fascinerande. 🙂
Jag håller med dig ändå, för jag förstår vad du menar.
November 8, 2002
Jerry wrote: det intressanta är att kvinnor blir vackrare ju trevligare man har det med dem. Fascinerande. 🙂
Du tog orden ur munnen på mig! visst är det så, en otrolig känsla att känna det där, at man först är nykär och inte tror att man kan tycka om personen så mkt mer än vad man redan gör, sen så lär man känna varandra mer och man blir som galna i varandra 😀
Bra att du håller med Lucas för övrigt, men han ska inte formulera sig på det där sättet om han ska säga nått, iannat fall kan han knipa.
January 6, 2003
Blue_Moon_ wrote: [quote=The Dragon]J*vla skrytmåns :arg:
klart hon är söt i facet, men man ska inte fixera sig så mkt på kroppen, det är hennes personlighet man blir kär i :bgrin:
*lycklig* 😉
vad menar du med bombnedslag? 😀
Woho!! Doh (Homer) Varför kan man inte hitta nån sån antingen är de fula som stryk eller så är de riktiga bimbos med typ endast supa och snaka skit om andra i tankarna. Men jag har en på kroken nu hon är visserligen en rökare och gillar att festa men hon är så rolig att va med och har en sån personligehet som man bara måsta tycka om. Hon är dock ingen supermodel men hon är väldigt attraktiv typ 185 lång, 65-70 kilo, sexig mage och gud vad hon kan röra på höfterna. Fan hon är nästan perfekt iallafall så perfekt som jag har möjlighet att få. Men det är förstås inte klart och det lär väll inte bli så heller eftersom hon ser mig som en kompis.
Vad jag menar med bombnedslag får du lista ut själv. 😀
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
December 25, 2000
Nu slutar vi bråka bums!
Det kanske inte var världens viktigaste sak att Blue Moon hittat en ny tjej men det är trevligt och jag förstår att han gärna delar med sig av sin lycka.
Sen kan alla inte vara glada på samma gång, det finns alltid någon som det går lite sämre för. Om nu någon blir ledsen/irriterad för att Blå Måne råkar tur i kärlek (och dessutom berätta det för alla) för tillfället behöver han/hon inte hacka på Blå Måne. Jag är övertygad om att alla kommer bli lika lyckliga som Blue Moon är någongång, så låt honom vara lycklig nu.
1 Guest(s)