February 21, 2003
Eftersom jag vänstrar med blåmånes pingla så har jag också tillgång till fotot :bgrin:
Tankat upp den här så ni kan se http://upload.stormaz.servebee.....ochsop.jpg
Blue_Moon_: Hade du inget "vanligt" färgat foto?
June 17, 2001
Då får jag väl dela med mig av vad jag har hittat på stan.
Angelina Julie läppar har hon, men äkta!
1.78 lång 1.20 i benlängd. Helt underbart snygg. En sån brud som alla killarna vänder sig om för, men hon vänder sig väldigt sällan om för killar. Am i lucky ore what?
I skrivande stund är hon på väg hit och jag sitter här och diskuterar med er i jogging brallor från 1996 typ.
Kanske dags att lägga på en rem... ses
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 13, 2002
Ogrebeast wrote: Eftersom jag vänstrar med blåmånes pingla så har jag också tillgång till fotot :bgrin:
Tankat upp den här så ni kan se http://upload.stormaz.servebee.....ochsop.jpg
Blue_Moon_: Hade du inget "vanligt" färgat foto?
e det båmånen som e orsaken till det blå ljuset?
"blue moon"
nån som fattar? :bgrin:
January 6, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=heimdal]e det båmånen som e orsaken till det blå ljuset?
"blue moon"nån som fattar? :bgrin:
"Klockan-tjugo-över-tre-på-natten-humor" 😀
Fel det var bara klockan-tjugo-över-två-på-natten-humor
Fan var ute och festade med tjejen som jag nämde ovan för hon fyllde 18. Så sitter vi vid ett bord hon dricker på en tequila och jag dricker något annat som jag inte kommer ihåg vad det var. Plötsligt säger hon
-Du och jag är ju jätte bra kompisar men du är väll inte kär i mig eller nått sånt för jag är inte ett dugg kär i dig, kan inte du säga samma sak om mig? 😮 Vafan ska man svara på en sån sak när det enda man tänker på är henne så jag sa det hon ville höre även fast det var en stor fet lögn. J*vla skit :arg: :banghead: också så var man tillbaka på ruta ett och en tjej är bara något som hägrar vid horisonten. Fan också. :arg: :banghead: Resten av kvällen var förstås skit rolig men man kände sig lite bortglömd när man såg henne oma efter en annan kille som var typ två år äldre som hon aldrig hade träffat förut. Fast det hon sa kanske bara var nått hon sa i fylllan får man hoppas men man brukar ljuga lite mindre just när man är full, tyvärr, så det ser inte så ljust ut hon bad mig tillockmed attt följa med in på tjejtoan två gånger då är det rätt kört va och hon brukar snacka tjej snack när vi är tillsammans och med hennes andra vänner så jag är nog rätt körd. :banghead:
:banghead: :banghead: :arg: :arg: :arg:
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
June 27, 2002
The Dragon wrote: [quote=Ogrebeast][quote=heimdal]e det båmånen som e orsaken till det blå ljuset?
Fan var ute och festade med tjejen som jag nämde ovan för hon fyllde 18. Så sitter vi vid ett bord hon dricker på en tequila och jag dricker något annat som jag inte kommer ihåg vad det var. Plötsligt säger hon
-Du och jag är ju jätte bra kompisar men du är väll inte kär i mig eller nått sånt för jag är inte ett dugg kär i dig, kan inte du säga samma sak om mig? 😮 Vafan ska man svara på en sån sak när det enda man tänker på är henne så jag sa det hon ville höre även fast det var en stor fet lögn. J*vla skit :arg: :banghead: också så var man tillbaka på ruta ett och en tjej är bara något som hägrar vid horisonten. Fan också. :arg: :banghead: Resten av kvällen var förstås skit rolig men man kände sig lite bortglömd när man såg henne oma efter en annan kille som var typ två år äldre som hon aldrig hade träffat förut. Fast det hon sa kanske bara var nått hon sa i fylllan får man hoppas men man brukar ljuga lite mindre just när man är full, tyvärr, så det ser inte så ljust ut hon bad mig tillockmed attt följa med in på tjejtoan två gånger då är det rätt kört va och hon brukar snacka tjej snack när vi är tillsammans och med hennes andra vänner så jag är nog rätt körd. :banghead:
Lätt rätt kört e jag ledsen, varit i samma sitts själv...:(
November 8, 2002
heimdal wrote: fruntimmer e roten till allt ont.. så e det bara
Flickor = Onda.
Förklaring:
Flickor = tid * pengar.
Och som bekant:
Tid = pengar.
Därför:
Flickor = tid * tid = pengar^2
Och som alla vet:
Pengar = roten ur alla onda saker i världen
alltså:
flickor = *roten ur* (onda^2) = Onda.
February 21, 2003
The Dragon wrote: [quote=Ogrebeast][quote=heimdal]e det båmånen som e orsaken till det blå ljuset?
Du har du ställt in forumstiden fel hehe
The Dragon wrote: Fan var ute och festade med tjejen som jag nämde ovan för hon fyllde 18. Så sitter vi vid ett bord hon dricker på en tequila och jag dricker något annat som jag inte kommer ihåg vad det var. Plötsligt säger hon
Samma sak hände mig senast i somras. Fast då hade det inte gått riktigt lika långt. Jag var jäkligt förtjust i henne och så hånglade hon upp mig på en fest. Jag tänkte ju bara YESSSS!!! att biffen var klar eftersom det legat i luften mellan oss om ni förstår vad jag menar. Men inte då...tio minuter senare kommer hon upp till mig igen och förklarar att hon menade inget. Hon kom på att det kunde misstolkas och sa att hon inte försökte flirta med mig eller nåt. Jävla skit [Image Can Not Be Found]
Det var väl bra kanske iofs med tanke på att hon skulle sticka upp till Ö-sund om två veckor och börja plugget igen. Lite jobbigt med långdistans, men det kändes snopet ändå 🙁
November 8, 2002
Flickan som det finns bild på i denna tråd försökte jag ju få ihop det med, men blevinte sååååbesviken när det inte hände nått... faktiskt... man hade redan ställt in sig på att det bara var för en natt 😛
kom igne nu pojkar, det finns jättemånga brudar! bara att leta vidare om det int passar
September 12, 2001
Ogrebeast wrote: Samma sak hände mig senast i somras. Fast då hade det inte gått riktigt lika långt. Jag var jäkligt förtjust i henne och så hånglade hon upp mig på en fest. Jag tänkte ju bara YESSSS!!! att biffen var klar eftersom det legat i luften mellan oss om ni förstår vad jag menar. Men inte då...tio minuter senare kommer hon upp till mig igen och förklarar att hon menade inget. Hon kom på att det kunde misstolkas och sa att hon inte försökte flirta med mig eller nåt. j**la skit
Det var väl bra kanske iofs med tanke på att hon skulle sticka upp till Ö-sund om två veckor och börja plugget igen. Lite jobbigt med långdistans, men det kändes snopet ändå
Jepp...
Det där är klassiker som nog alla har varit med om, om inte nu men det kommer killar...lita på det.
Blue_Moon_ wrote: kom igen nu pojkar, det finns jättemånga brudar! bara att leta vidare om det inte passar
Det intressanta är att det inte alls finns så "jättemånga brudar" som man tror.
November 4, 2001
skiroy wrote: [quote=Ogrebeast]Samma sak hände mig senast i somras. Fast då hade det inte gått riktigt lika långt. Jag var jäkligt förtjust i henne och så hånglade hon upp mig på en fest. Jag tänkte ju bara YESSSS!!! att biffen var klar eftersom det legat i luften mellan oss om ni förstår vad jag menar. Men inte då...tio minuter senare kommer hon upp till mig igen och förklarar att hon menade inget. Hon kom på att det kunde misstolkas och sa att hon inte försökte flirta med mig eller nåt. j**la skit
Det var väl bra kanske iofs med tanke på att hon skulle sticka upp till Ö-sund om två veckor och börja plugget igen. Lite jobbigt med långdistans, men det kändes snopet ändå
Jepp...
Det där är klassiker som nog alla har varit med om, om inte nu men det kommer killar...lita på det.
Blue_Moon_ wrote: kom igen nu pojkar, det finns jättemånga brudar! bara att leta vidare om det inte passar
Är det realistiska skiroy som talar eller "positiva" skiroy som talar?
June 27, 2002
Blue_Moon_ wrote: Flickan som det finns bild på i denna tråd försökte jag ju få ihop det med, men blevinte sååååbesviken när det inte hände nått... faktiskt... man hade redan ställt in sig på att det bara var för en natt 😛
kom igne nu pojkar, det finns jättemånga brudar! bara att leta vidare om det int passar
Hade inte du fixat det redan?
June 3, 2001
skiroy wrote: [quote=Blue_Moon_]kom igen nu pojkar, det finns jättemånga brudar! bara att leta vidare om det inte passar
Så sant så sant..
Jag är ett levande bevis på det.
Det går alltid åt helsike. :arg:
2 Guest(s)