November 8, 2002
skiroy wrote:
[quote=Blue_Moon_]kom igen nu pojkar, det finns jättemånga brudar! bara att leta vidare om det inte passar
Det intressanta är att det inte alls finns så "jättemånga brudar" som man tror.
det beror nog lite på vad man är ute efter.. en tjej som man kan "dela livet" med finns det nog väldigt få av, kanske bara några tusen i hela världen?
February 21, 2003
Blue_Moon_ wrote: [quote=skiroy] [quote=Blue_Moon_]kom igen nu pojkar, det finns jättemånga brudar! bara att leta vidare om det inte passar
Det intressanta är att det inte alls finns så "jättemånga brudar" som man tror.
det beror nog lite på vad man är ute efter.. en tjej som man kan "dela livet" med finns det nog väldigt få av, kanske bara några tusen i hela världen?
Det är ju dem man är ute efter. Tröttnat på "oseriösa" förhållanden nu. Det är faan inte värt det, inte ens för sexets skull 😕
May 17, 2002
Redfaction wrote: I Gävle går det ungefär 3 tjejer per kille enligt befolkningsstatistiken
kan ju bero lite på att kvinnor lever oftast längre än män.. så ett antal av alla de tjejerna är nog 65+ .. ha det så kul..
tips.. ragga på ett olderdomshem.. där hittar du många..
November 16, 2002
hmm... nu blev man ju nästan lite brörd av era stories..... det är fan alltid så att man torskar mot nån äldre spännis med bil och fetare plånbok lr större biceps lr varför inte en sån här gullig bratz stil.
och sen ska dom alltid bli kompis med så man måste sitta och få en massa skit ältandes medans man bara sitter där och suckar
Har ni hört låten Boys&Girls med Good Charlote den har så jäkla rätt
usssh nu blev man mer deppig änn vanligt 🙁
"Keep on dreaming boys/det kanske finns nån därute"
January 6, 2003
Redfaction wrote: [quote=The Dragon] Fan var ute och festade med tjejen som jag nämde ovan för hon fyllde 18. Så sitter vi vid ett bord hon dricker på en tequila och jag dricker något annat som jag inte kommer ihåg vad det var. Plötsligt säger hon
-Du och jag är ju jätte bra kompisar men du är väll inte kär i mig eller nått sånt för jag är inte ett dugg kär i dig, kan inte du säga samma sak om mig? 😮 Vafan ska man svara på en sån sak när det enda man tänker på är henne så jag sa det hon ville höre även fast det var en stor fet lögn. J*vla skit :arg: :banghead: också så var man tillbaka på ruta ett och en tjej är bara något som hägrar vid horisonten. Fan också. :arg: :banghead: Resten av kvällen var förstås skit rolig men man kände sig lite bortglömd när man såg henne oma efter en annan kille som var typ två år äldre som hon aldrig hade träffat förut. Fast det hon sa kanske bara var nått hon sa i fylllan får man hoppas men man brukar ljuga lite mindre just när man är full, tyvärr, så det ser inte så ljust ut hon bad mig tillockmed attt följa med in på tjejtoan två gånger då är det rätt kört va och hon brukar snacka tjej snack när vi är tillsammans och med hennes andra vänner så jag är nog rätt körd. :banghead:
:banghead: :banghead: :arg: :arg: :arg:
Lätt rätt kört e jag ledsen, varit i samma sitts själv...:(
Det kanske inte är så kört ändå va och fika med henne på ett café och vi kystes nästan men hon drog sig tillbaka för hennes kompisar kom. S*tans sk*t :banghead: . Vi satt och snacka sen efter lite och on sa det inte var nått specielt men jag känner på mig att detvar nått i luften. Vi har bestämt att om inget kommer i vägen ska vi gå på studentbalen tillsammans som vänner dock :arg:. Hoppas fan det kommer gå vägen nu.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
June 3, 2001
Hmm.. trodde jag var ensam om att ha det för jävligt..
Har träffat en tjej nu en rätt lång tid säkert 5-6 månader.
Grejen e att jag blev intreserad av henne nästan med detsamma, men jag sa aldrig något om det. :heart:
Hon var då ihop med nått keffo som hon inte hade det så bra med.
Så fick jag redan på att dom hade separera så jag tänkte att ju jävlar ska jag lägga in en "dödsstöt".
Men hon tyckte att det var jobbet att dra ifrån den förra snubben så jag la det på is ett tag.
Ett par dar senare hade dom blivigt ihop igen till min stora besvikelse.
Jaja tänkte jag, inget att göra något åt.
En vecka efter var det defenetivt slut mellan dom.
Flicka har det la kämpigt nu så jag avaktar lite..
Men när jag ska lägga in stöten..
Precis innan jag skulle säga vad jag tyckte och tänktre om henne så berättar hon att hon har träffat en ny snubbe och att dom har det jättebra tillsammans. :banghead:
"Jaha, va roligt" ljög jag.
Sensmoralen lyder: Tycker du om någon säg det så fort som möjligt.
4 Guest(s)