May 2, 2005
Ja, den drar ju snart igång.
Vilka serier ser ni mest fram emot?
Prison Break börjar på måndag och det ska bli sjukt spännande att se hur serien ser ut nu när dom inte är i fängelse längre...
Sen börjar inte Lost förrens i oktober, men oj vad jag längtar!
Och för att inte tala om Veronica Mars, ska också bli väldigt intresant att se hur dom valt att lägga upp serien, dom skulle ju ändra lite för att göra den mer lättillgänglig för personer som inte följer serien stenhårt...
Länktips till tv-nördar: http://www.tvbloggen.com/
December 17, 2005
Säger bara en sak... PRISON BREAK IDAG!!!!
sen har jag aldrig fattat vad folk ser i skiten Lost 🙁
Andra serier jag väntar på är
Weeds, CSI, The shield, The unit, Numb3rs, My name is earl och Desperate housewives + några andra jag säkert inte kommer på just nu hehe
jag kollar rätt mycke serier så det finns mycke att se snart 🙂
December 17, 2005
Kilroy wrote: Japp, det finns det sannerligen...
Weeds har ju redan börjat så den behöver man inte vänta på längre!
Jo, det finns mycket bra serier att följa, verkar bli en fullspäckad höst... 🙂
Jo finns ju 4 nya episoder från weeds, så det har du rätt i. Kommer väl en ny idag måndag...
May 2, 2005
Json_81 wrote: Jag håller med om att det ska bli spännande med mer Veronica Mars.
Men att de ska göra den lättare låter ju lite sådär 🙁
Ja, jag hoppas dom fortfarande håller samma höga kvalitet, men är lite orolig.
Det dom har sagt är att dom inte ska ha ett mysterie som går igneom hela säsongen, för har man inte tittat tidigare har man ingen idé om vad som försigår.
Men det tycker jag är en av seriens starkaste sidor, så, ja, men jag litar på dom! 🙂
Kame_boy wrote: jag har väntat på mythbusters och 30 days ett tag men nu har det redan börjat rulla på torrentsen. 😉
Så "Real Time with Bill Maher" är det enda jag riktigt väntar på nu. O prison break då.
Mythbusters är verkligen skitkul, och 30 days är väldigt intresant, dom 2 första avsnitten av den här säsongen har varit riktigt bra.
Ja, Real Time ser man alltid fram emot... 🙂
November 22, 2001
Kilroy wrote:
Det dom har sagt är att dom inte ska ha ett mysterie som går igneom hela säsongen, för har man inte tittat tidigare har man ingen idé om vad som försigår.
Men det tycker jag är en av seriens starkaste sidor, så, ja, men jag litar på dom! 🙂
Ja, det var ju det som var lite av grejen, just att man kunde se hur det sakta nystades upp.
Apropå Lost o PB så tycker jag det är frustrerande att titta på dem om man inte kan klämma massa avsnitt, helst hela säsongen 🙂
May 2, 2005
Json_81 wrote: Ja, det var ju det som var lite av grejen, just att man kunde se hur det sakta nystades upp.
Apropå Lost o PB så tycker jag det är frustrerande att titta på dem om man inte kan klämma massa avsnitt, helst hela säsongen 🙂
Japp, hoppas dom lyckas bibehålla den känslan ändå...
Lost har jag följt avsnitt för avsnitt sen starten, men PB klämde jag på 2-3 dagar på sommarn... 🙂
2 Guest(s)