May 2, 2005
Starscream wrote: [quote=Kilroy][quote=Bjornstrom] heh ;P
nä men seriöst.. Jag förstår bara inte vad som är roligt, men smaken är som baken
Och jag ser inte hur man inte kan tycker det är roligt.
Have you tried turning it on and off again?
I'll just put that over here with the rest of the fire.
Well they do have some strong arguments.
Messyjoes.
Osv... 🙂
endera är man inte särskild datorintresserad eller humorbefriad 😛
Behöver ju inte ens vara särskilt datorintreserad för att hänga med i den serien, turning it on and off again, mycket mer kompliecerat än så brukar det inte bli... 🙂
May 2, 2005
Snorch wrote: Prison Break och Lost är väl det man kollar på, även fast Lost har tappat mycket i senaste säsongen..
Ja, säsong 2 hade lite svackor och vi kommer aldrig få uppleva samma magi som vi upplevde i säsong 1, men det är fortfarande bland det bästa som går på TV... 🙂
March 14, 2001
Kilroy wrote: [quote=Lehto]Har hört att det skulle bli 6 seasons av lost och sedan en avslutnings film :cy:
Ingenting är bestämt än, så det är mest spekulationer...
Minst fyra har de väl mer eller mindre sagt att det kommer bli, om jag inte har fel, så minst två säsonger till då och man får väl hoppas på att det blir bättre än vad sista avsnitten/halvan av säsong 2 var annars vet jag en som inte kommer fortsätta kolla..
June 23, 2002
Json_81 wrote: Lost kommer ju garanterat läggas ner så fort tittarsiffrorna sviker lite, precis som alla andra serier.
Lite tråkigt att det inte räcker att seriern är lönsam utan att den måste vara tokigt lönsam.
Den kommer inte läggas ner, den är för populär trots att den S2 varit seg.
May 2, 2005
the_C@t wrote: Bah.. Spoilervarning på denna.
För vad?
macrus wrote: [quote=Json_81]Lost kommer ju garanterat läggas ner så fort tittarsiffrorna sviker lite, precis som alla andra serier.
Lite tråkigt att det inte räcker att seriern är lönsam utan att den måste vara tokigt lönsam.
Eh, han säger att den kommer läggas ner om populariteten sjunke för mycket, det kan du ju inte säga emot... 🙂
July 27, 2002
Jag följer detta iaf.
Lost
PrisonBreak
Smallville
Supernatural
The 4400
Invasion
24 (!)
Alla serier har sin charm, jag brukar samla ihop så man har en säsong o glo igenom. Jag hade aldrig sett Smallville förut så jag pungade igenom 5 säsonger på rad. 😀 Just nu saknar jag supernatural mest.
På TV kollar jag lite på allt möjligt, Star Trek, CSI, de flesta komedier.
Jag höll på att glömma min favoritserie; på heder och samvete (JAG). Det går ju inte att få tag på några avsnitt och jag hatar att vara beroende av tv tider. Vill ha en DVD med hdd som man kan spela in med.
Jag har dessutom en fetisch för svenska serier som tre kronor, rederiet. 🙂 Det finns en hel del bra grejer inom svenska genren faktiskt, testa kolla på tusenbrödar eller lasermannen (tankeställare). Komedier är också gött som Svensson Svensson.
June 23, 2002
Kilroy wrote: [quote=macrus][quote=Json_81]Lost kommer ju garanterat läggas ner så fort tittarsiffrorna sviker lite, precis som alla andra serier.
Eh, han säger att den kommer läggas ner om populariteten sjunke för mycket, det kan du ju inte säga emot... 🙂
Han verkar övertyggad om att tittarna kommer svika. Jag tror inte det är så, är för många som fastnat i serien och måste se den fast det är lite halvseg nu ibland.
Tacka vet jag säsong 1.
November 22, 2001
macrus wrote: Han verkar övertyggad om att tittarna kommer svika. Jag tror inte det är så, är för många som fastnat i serien och måste se den fast det är lite halvseg nu ibland.
Tacka vet jag säsong 1.
Tittarsiffrorna sviker de flesta serier så småningom. Kanske inte denna säsongen eller nästa, men...
Men nu var det inte Lost i synnerhet jag tänkte på utan allmänt.
Bra serier som lagts ned efter en 1-2 säsonger för att man inte tjänade tillräckligt mycket på dem.
Invasion t ex.
Point Pleasant är en annan serie som hade varit kul med en säsong till av.
Dark Angel är väl ett typexempel. Sjukt att de lägger ned utan att knyta ihop trådarna i slutet.
June 23, 2002
Json_81 wrote: [quote=macrus]Han verkar övertyggad om att tittarna kommer svika. Jag tror inte det är så, är för många som fastnat i serien och måste se den fast det är lite halvseg nu ibland.
Tacka vet jag säsong 1.
Tittarsiffrorna sviker de flesta serier så småningom. Kanske inte denna säsongen eller nästa, men...
Men nu var det inte Lost i synnerhet jag tänkte på utan allmänt.
Bra serier som lagts ned efter en 1-2 säsonger för att man inte tjänade tillräckligt mycket på dem.
Invasion t ex.
Point Pleasant är en annan serie som hade varit kul med en säsong till av.
Dark Angel är väl ett typexempel. Sjukt att de lägger ned utan att knyta ihop trådarna i slutet.
Nä, men du skrev det.
Lost är lite populärare än dessa serier du räknar upp. Mjo har varit med om att många serier läggs ner som jag följt, det är lite synd. Speciellt när dom bara slutar. 🙁
November 22, 2001
macrus wrote: Nä, men du skrev det.
Lost är lite populärare än dessa serier du räknar upp. Mjo har varit med om att många serier läggs ner som jag följt, det är lite synd. Speciellt när dom bara slutar. 🙁
Nej, jag skrev att Lost kommer läggas ner när tittarsiffrorna sviker.
Och det tvivlar jag inte en sekund på.
3 Guest(s)