May 2, 2005
Polekatt wrote: följer Lost, My name is earl, heroes, jericho, the oc, battlestar galactica, sg atlantis, prison break, smallville, south park, blade the series, the unit, southpark, robin hood och dexter.
haha blev del 😉
Ja, skriver man upp alla serier man följer blir det rätt mycket... 🙂
Fast Blade är ju nerlagd så, den räknas inte. 🙂
bha* wrote: Ingen som har nämnt The Wire, Daily Show och Colbert Report, skumt...
The Daily Show och Colbert Report är riktigt kuliga.
Jag tröttnar dock lite på Colbert ibland, det blir för mycket med bara honom ett helt program 4 dagar i veckan 48 veckor om året!
Men går inte att missa ett avsnitt för ibland är han hysteriskt rolig och det vill man inte missa.
August 9, 2005
Bjornstrom wrote: [quote=Delph1][quote=kicking_kangaroo]Jag måste bara fråga, är det lite smågay att gilla Gilmore Girls? För just nu känner jag mig väldigt gay, just därför faktiskt.
Nej, Lauren Graham är het.
//Andreas
Precis, inte det minsta grabben.
Bra, då behöver jag inte känna mig lika skrämd av mig själv som innan.
August 9, 2005
Mean Machine wrote: [quote=kicking_kangaroo]Jag måste bara fråga, är det lite smågay att gilla Gilmore Girls? För just nu känner jag mig väldigt gay, just därför faktiskt.
Tvivlar du på nånting, så är nånting förmodligen fel. 😉
Men just när min självbild börjar gå tillbaka till så som det ska vara, så kommer du här och... gör det värre.
August 9, 2005
Mean Machine wrote: [quote=kicking_kangaroo]Men just när min självbild börjar gå tillbaka till så som det ska vara, så kommer du här och... gör det värre.
Det du kan göra är ju att skita i vad andra tycker och gå efter vad du tycker själv. 😉
Men jag är 15. Vad förväntar du dig egentligen?
Nej, men det brukar jag göra, men samtidigt brukar jag inte känna mig riktigt så gay.
August 9, 2005
Json_81 wrote: [quote=kicking_kangaroo]Jag måste bara fråga, är det lite smågay att gilla Gilmore Girls? För just nu känner jag mig väldigt gay, just därför faktiskt.
Hur kan en mor/dotter-trekant vara gay? 😉
Hmm, when you see it like that...
Tänkte mer att serien är lagd mer åt det femina hållet, men visst, ser man det så så är det ju inte något fel.
June 23, 2002
Marcan- wrote: [quote=macrus]Säsong 4 av The OC är helt flippad.
Dock en väldigt bra och underlig början.
Första avsnittet var värdelöst men efter de två andra började det lika OC igen. Fast vet fortfarande inte om jag tycker det är detsamma som förut.
Det är inte detsamma som förrut. :eye:
2 Guest(s)