August 25, 2001
Man kan väl köra både det ena och det andra då? Kolla nere i statisbaren t.ex (inte säker om det funkar)
Jag menar, det finns ju faktiskt script som kraschar hela windows. Vill man vara elak så kan man väl lägga in såna i forumen eller, och man kan inte veta i vilket meddelande scriptet ligger?
Hoppas jag inte får massa arga människor på mig nu för att jag avslöjat sanningen, eller massa arga människor för att jag är så dum i huvet. Skulle bara säga det jag tror.
Ha det!
April 1, 2001
HTML koden i forumet är inte till för att man ska kunna göra en massa avancerade och flashiga saker. Och om den missbrukas så kanske vi väljer att stänga av den för gott, och det vill nog ingen. Dessutom så riskerar den som missbrukar funktionen att bli avstängd från forumet, så man ska nog inte testa.
June 17, 2001
Observera att det är olagligt med skadogörelse och att ni kan/kommer att bli dömda för det (Elektiska stolen) :hehe:
Men seriöst nu, det räknas som skadogörelse och det kan man få både dryga böter för och åka på ett rejält skadestånd till ägarna!!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)