December 15, 2002
Eftersom de båda festivalerna äger rum under samma tid vore de lite kul att veta vad Ni väljer. Själv kan jag inte gå på någon pga. jobb. Hade jag haft möjlighet är jag dock lite kluven. Har aldrig varit på DH så kanske de fått bli de för omväxlings skull. Känns inte så rock n´ roll längre när man blivit lite äldre att springa på Hultan.
April 23, 2003
Bogus^ wrote: hmm... tror ni det funkar om tar med sig tv-kort till DH och kör det på antenn? eftersom Hultsfred går på SVT kan man ju kolla på det...
Perfekt 😉
DreamHack är det som gäller ju, trance vill man lyssna på, troligare att det spelas på dreamhack än vad det gör på hulsfred 🙂
February 22, 2003
[Gamepredator wrote: Sulan][quote=BelGarath] titta på bra band
Bra band? Hade för mig att du gillade dödsmetall och dylikt, inte fjollmusik av missanpassade, 22 åriga, esteter...
Har man tur så spelas det en del dödsmetall
t.e.x gamla hederliga Entombed spelade där för några år sedan
jag föredrar ju helt klart Sweden rock Festival om man ska kolla på bra band
October 25, 2003
BelGarath wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan][quote=BelGarath] titta på bra band
Bra band? Hade för mig att du gillade dödsmetall och dylikt, inte fjollmusik av missanpassade, 22 åriga, esteter...
Har man tur så spelas det en del dödsmetall
t.e.x gamla hederliga Entombed spelade där för några år sedan
jag föredrar ju helt klart Sweden rock Festival om man ska kolla på bra band
Hultsfred har som sagt haft bra band förr, men i år suger verkligen banden.
Nejdu, det man ser fram emot resten av sommaren nu är ju Cradle på Arvika. Då jävlar ska man röja!!!
1 Guest(s)