January 7, 2006
x850xt wrote: Saken är den att VILL man ha jobb så får man jobb !! Oavset vad folk säger .. t om Idioterna på pile (Samhall) har jobb .. dom fattas inte bara utbildning dom är skadade oxo, menar du att du har svårare att få jobb än vad en cerebral pares-skadad har ? då har du fan problem alternativt förhöga förväntningar på jobben du tror att du skall få utan erfarenhet eller skola !! du verkar bara dum & du & sånna som du är anl till att jag aldrig är på Nh mer än i köp & sälj forumet !!!
Jag har inga höga förväntningar. Jag söker jobb som jag har kompetens till. Jag söker alla jobb jag hittar. Att en cp-skadad eller handikappad person får jobb lättare är väl för att AF går in och hjälper till med sina handikappklassningar och lönebidrag och annat sådant.
Jag vill inte jobba med utvecklingsstörda personer. Jag trivs inte med det. Jag har jobbat i 2 år med såna och det var mycket jobbigt.
De jobben jag söker kräver ingen speciell utbildning eller så. Fatta bara att i Sverige är det svårt att få jobb. tacka Göran Persson & Co.
ps: Dum är det enbart du som är som inte fattar hur dagens samhälle ser ut. vakna upp för fan.
March 31, 2005
Jag vet hur dagens samhälle ser ut & har det fan inte lätt själv men inte för att jag startar en tråd om hur synd det är om mig !
jag sket i skolan precis efter 7an & har ingen utbildning efter det men likväl har jag hafft jobb med hyffsat betalt & nu har jag jobb med bra bettalt.
finns annat jag stör mig på i dagens samhälle & d är där säker MÅNGA andra som oxo gör men det är inget man kan ta upp offentligt för då blir man lynchad ..
& detta problem är nog ett av sveriges största & göran & co är nog till stor del skyldig till dom oxo men detta är en helt annan diskution.
2 Guest(s)