June 23, 2002
Dehman wrote: [quote=Pattle]Tycker det märks väldigt tydligt att dom som påstår att stockholmarna e j**la svin med fördomar, har ganska mycke fördomar själva..
Men det mesta är ju sant om stockholmare. :S
Hur många gånger och hur mycket har du varit uppe i Stockholm då för att avgöra det? 🙄
January 23, 2002
Det finns ju för faen folk i Stockholm som aldrig har sett en levande ko eller gris. 😕
Gris kanske är sin sak då det oftast är inomhus eller nära gården men nötkreatur (ko) finns ju på ängarna så fort man kommer utanför stan, möjligen Haukland som är undantag. 🙄
Har två kusiner i Stockholm som har kompisar som aldrig varit utanför stan.
March 10, 2002
macrus wrote: [quote=Dehman][quote=Pattle]Tycker det märks väldigt tydligt att dom som påstår att stockholmarna e j**la svin med fördomar, har ganska mycke fördomar själva..
Hur många gånger och hur mycket har du varit uppe i Stockholm då för att avgöra det? 🙄
Tillräckligt för att aldrig mer sätta min fot i den staden. 8)
January 23, 2002
Mind wrote: jag vet inte om det är nån direkt fördel att känna lukten av kossor på morgonen.
Det påstod jag inte om det är mitt inlägg du syftar på men att ha sett en levande ko och veta att det är från ett levande djur som din biff kommer tillhör ju allmän utbildning.
June 23, 2002
Dehman wrote: [quote=macrus][quote=Dehman][quote=Pattle]Tycker det märks väldigt tydligt att dom som påstår att stockholmarna e j**la svin med fördomar, har ganska mycke fördomar själva..
Låter som bara skitsnack men visst.
Mycket fördomar som sagt.
March 10, 2002
macrus wrote: [quote=Dehman][quote=macrus][quote=Dehman][quote=Pattle]Tycker det märks väldigt tydligt att dom som påstår att stockholmarna e j**la svin med fördomar, har ganska mycke fördomar själva..
Låter som bara skitsnack men visst.
Mycket fördomar som sagt.
Kanske det, men gillar inte majoriteten av stockholmsborna.
November 16, 2002
är man "Fientlig, ouppfostrad, otrevlig, dryg, wanabe, fjolla, outbildad, korkad, slaimig, pundig,fördomsfull, fjortis och fuckface mm."bara för man inte har sett en Ko lr Gris IRL
Nä nu tycker jag att svenskar får ta o skärpa till er ett par kilon, det här med att 08:or ska vara allt det där ovannämnda är inte mer sant än att det finns minst en sådan människa i varenda lite byhåla rumtom i sverige...om ni nu har dåliga erfarenheter så har ni bara haft otur... alla ni som har det kan komma hem till mig så ska jag bevisa motsatsen
2 Guest(s)