Hur är Sunny Beach?|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Hur är Sunny Beach?
N1ko
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 910
sp_UserOfflineSmall Offline
1
August 11, 2006 - 8:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Hej vill gärna veta om nån här har varit i Sunny beach i Bulgarien? ska nämligen åka dit en vecka imorrn laugh kan nån säg hur det varit för er där??

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
1067852
August 11, 2006 - 8:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Får du inte nog av packade svenskar någon annanstans, så lär du få det där 😛

bha*
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 676
1067886
August 11, 2006 - 10:46 pm
sp_Permalink sp_Print

- Red Bull kostar mer än spriten

- happy hour dygnet runt mer eller mindre

- fullt med horhus

- billigt, bortsett från McD

- medelålder runt 16-18

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
1067897
August 12, 2006 - 12:29 am
sp_Permalink sp_Print

Om någon dag kan du säkert få en utförlig rapport av macrus som kommer hem efter två veckor där nere. :bok:

Collateral
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1760
1067903
August 12, 2006 - 1:34 am
sp_Permalink sp_Print

sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt boerta nu.. fyfan..
var är fylle tråden.
helvetete.. fylla iks teh shit, aaaaaaahahahaha fan vet var jag är nyuu. sova nu k
hös latarer imornr.
love yal all eklle r ente.. nåt sånt mm , k
hejh

kröööööööööööööööööööök mnnnnnnnnnnnnnmmmmmmmmmmm nå nn é på typ next helg... yers major,.
hevetle tiodigt man är ghehemma .... dra tillbaka te stan elelr hnptåt

crazyankan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 661
1067907
August 12, 2006 - 3:05 am
sp_Permalink sp_Print

Sunny är ganska värdelöst. Man går typ 50 meter på vägen och sen är bara resten upprepning Samma skit om och om igen..
Det positiva är väl att spriten är sjukt billigt.

Kom ihåg att ta med dig svenskt toapapper. Det bulgariska toapappret är så tunnt så man kan se igenom det

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
1068015
August 12, 2006 - 2:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Är du ute efter att festa är det rätt ställe du åker till. Det är fest precis dygnet runt och grymt billigt sprit. Borde inte förvänta dig så mycket mer än så. Stranden var okej.

Det finns jävligt mycket kläder och annat piratkopior. Det mesta är faktiskt av "bra" kvalité. Maten är fan det sämsta jag någonsin käkat, bläää smakade fan inte ett piss. Frullen på hotellet var riktigt risig också, dock käkade jag där bara 2gånger. Akta dig för ficktjuvar och horor, horor klänger och tar på en och försöker ta dina värdesaker om du inte är uppmärksam. Se till att hyra en safetybox att låsa in grejerna i, det är det värt. Spriten och ölen är billigare än läsken och nästa billigare än vattnet. Undvik Lazur, tonvis med dryga bulgarer. Försök att äta där mycket bulgarer käkar, oftast så är maten bättre där än på andra ställen. Glöm inte att smaka på chicken kebap, samma sak gäller där. Köp den där många bulgarer köper den.

Lite skit jag kom på såhär snabbt, jag har haft det grymt jävla roligt. Men vi var ute efter just en fest/suparresa, om man inte är det så kan det nog bli lite segt att dra dit.

davidhellmyrs
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1553
1068025
August 12, 2006 - 3:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Ett otroligt bra ställe att festa på som sagt. Hur mycket fest som helst, även om jag har svårt att hålla med om att det håller på dygnet runt (klockan 5 på morgon gick jag mer eller mindre ensam hem)... Gick från Lazur till Elite Apartments, nästan vid Victoria Palace... Skitlångt ! 😛

Som sagt så kommer de flesta att försöka lura dig. Taxichaufförerna ska du vara hård mot. Säg ett pris, om de inte går med på det, så börja gå. De kommer 80% av gångerna ropa tillbaka dig.

Om du kan rysska, polska eller liknande så använd det när du pratar med dom. Väldigt många Bulgarer behärskar faktiskt Polska, och detta uttnytjade jag där nere (fick bra med rabatt, eftersom de ofta gillar polacker).

Själv tycker jag maten var otroligt god. Ät inte på de ställena vid "stranden" eller vid "flower-street" utan ät på andra ställen. Blandannat finns det ett oroligt bra ställe om du går över vägen längst upp vid "flower-street" (ungefär vid XL) och följer den rakt upp c:a. 300 meter. Där på vänster sida finns ett otroligt bra ställe! Du kan inte missa det, det är mitt-emot massa stånd, och det är ofta väldigt lång kö dit.....

Öl kostar typ 6kr på det stället för en halvliter Zagorka (otroligt god!). Överhuvudtaget är öl otroligt billigt där nere..... En riktigt fin cooktail kostar c:a 20kr. Vi åt 900 gram köt, med klyftpotatis, två öl, och en cooktail, dricks för cirka 70kr per skalle. Kan säga att vi knappt kunde gå därifrån!

Gå inte på de som försöker dra in dig och typ säger saker som "YOU GET A FREE DRINK IF YOU COME IN".. För sen tjatar de skallen och är otroligt otrevliga, om du inte köper massa. Det är inte dyrt att gå till ett bra ställe och ha trevligt istället!

Undvik handla på flower-street. Ganska dyrt där jämfört med de ställena som finns längre mot Lazur!

Passa på att göra en massa grejer också. Hoppa bungy jump, ta en lap-dance (haha, I've done it now, and it wasn't very special!), kör jet-ski, ha kul!, och sola, lev livet!

Ta ett hotell med air-condition! Det är det värt.

Gå inte på den skiten som Grabbarna Bus eller vad skiten heter. De går runt en massa tjejer i lite kläder som försöker sälja DYRA biljetter till typ tre fester, där "allt" ska ingå typ. Men egentligen är det bara riktigt drygt. Bara skandenaver där, svensk mat / musik mer eller mindre, och ganska dåligt med boez! Varför åka dit för att ha lite trist som hemma? Och betala dyrt? Och följa samma dygnsrytm som hemma? Det enda som var bra där var deras "skumparty" på ett aqua-park.

Lazur tycker jag för övrigt var riktigt bra! Riktigt bra ös där, flera våningar, och man kan också hoppa i poolen. Trevligt folk där också! Orange var väl ockås ganska bra, även om jag tyckte det var lite sämre än Lazur. XL var bra vissa dagar. Men framför allt är det billigt att gå in! Typ 20 spänn. Om man inte är nöjd så är det bara att röra sig! Så testa olika ställen...

Vi hade safty box, men vi använde den inte. Vi hade en trevlig städerka som fick typ 40 leva i dricks sista dagen (vi hade apartment, och hon till och med diskade åt oss!). Allt var otroligt fräscht!

Gå för övrigt inte på skiten där folk försöker köpa din gamla mobiltelefon för 2000kr. För det som kommer hända är att de köper den, och sen följer efter dig och tar både din mobil, alla dina pengar plus allt annat du har!

Akta dig för hororna på gatan med. Som Macrus- säger så stoppar de händerna lite överallt (jag fick en väldigt otrevlig upplevelse när de hade handen innanför kalsonerna när jag var lite smått dragen). Man får ryta åt dom och be dom DRA! En gång ertappade jag en svensk med en "hora" (som han trodde att han raggat upp, hon drog ner han till stranden och bakom stod massa "killar" som atnagligen bara väntade på att slå ner han!). Snackade bort han därifrån... Så akta dig! Det är inte värt sjukdomarna och allt vad det kan vara, plus att det är för jävla äckligt! Omoraliskt. De är ju små barn ofta!

Ha så kul nu ! =)

Du lär inte få många upplevelser av den vanliga typen. Det finns inte mycket att se egentligen. Har du gått 50 meter så är resten sig likt. Men det är otroligt kul att bara driva runt ändå och vara. Ingen vet vem du är, så bara gör vad du vill (så länge du inte förstör för andra...). Kolla in Nessebar eller vad det heter också! Det är lätt värt det...

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 299
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL