February 1, 2002
caged wrote:
Ok, det är att gå lite långt, men i övrigt om sex kan man ju prata med föräldrarna. Som när man har dragit hem någon fjortis från en fest och lekt lite med henne (hon ville givetvis leka hon med, det är inte våldtäkt, och hon är inte 14 år gammal bokstavligen) så säger man ju det till morsan. Morsan undrar ju isåfall om man använde kondom eller ej, sen går man vidare till nästa ämne. =)
haha nä, att inte snacka sånt med morsan o farsan är en oskriven regel för mig 🙂 det är inge kul helt enkelt 😛
July 8, 2003
Starscream wrote: [quote=caged] Ok, det är att gå lite långt, men i övrigt om sex kan man ju prata med föräldrarna. Som när man har dragit hem någon fjortis från en fest och lekt lite med henne (hon ville givetvis leka hon med, det är inte våldtäkt, och hon är inte 14 år gammal bokstavligen) så säger man ju det till morsan. Morsan undrar ju isåfall om man använde kondom eller ej, sen går man vidare till nästa ämne. =)
haha nä, att inte snacka sånt med morsan o farsan är en oskriven regel för mig 🙂 det är inge kul helt enkelt 😛
Det är inte mitt fel, morsan frågade vad jag gjorde igår kväll och då svarar jag bara. =) Vill hon inte veta behöver hon inte fråga. =)
March 20, 2003
Callister wrote: [quote=Farbror][quote=Callister]Pim_ här på forumet är en riktig komiker, sådan humor gillar jag. :blink:
Ja med .... men han verkar inte vara så på hugget längre..
Någon elak moderator har säkert bett honom lugna ned sig. 😡
Nä ingen fara de vågar inte det utan ber andra göra det åt dem.
Jag har lite för mkt att pyssla med nu på sommaren, jobbar heltid samtidigt som jag pluggar mer än heltid så jag försöker hålla mig borta från nh för att hinna sova lite ngn gång oxå.....
Men jag kommer tillbaka..
March 21, 2003
Pim_ wrote: Nä ingen fara de vågar inte det utan ber andra göra det åt dem.
Jag har lite för mkt att pyssla med nu på sommaren, jobbar heltid samtidigt som jag pluggar mer än heltid så jag försöker hålla mig borta från nh för att hinna sova lite ngn gång oxå.....
Men jag kommer tillbaka..
Om du har tur så kommer det att finns en grupp människor som dyrkar dej som en gud och väntar på att du ska komma till baka till forumet som nån **** messias :bgrin:
August 16, 2002
Kizo wrote: [quote=DiDi][quote=keffing]mina polare säger att jag blir jätterolig när jag knaprat en massa piller från mammas medecinskåp
Det var inte ens lite kul...
Sanningen är sällan det...
meh... jag garvade som fan när jag kom på det... dessutom så käkar jag inte piller... maler dom hellre o snortar
edit: hahaha... skämt alltså
2 Guest(s)