February 12, 2003
keffing wrote: mina polare säger att jag blir jätterolig när jag knaprat en massa piller från mammas medecinskåp
Min kompis garvade hela vägen till mycom efter att han sett dig av nån anledning...:)
Jag försöker vara som min farsa (han är skitkul), men jag lyckas fan inte, så jag kör med typ "håll käften" med bra timing.
August 16, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=keffing]mina polare säger att jag blir jätterolig när jag knaprat en massa piller från mammas medecinskåp
Min kompis garvade hela vägen till mycom efter att han sett dig av nån anledning...:)
Jag försöker vara som min farsa (han är skitkul), men jag lyckas fan inte, så jag kör med typ "håll käften" med bra timing.
vadå när vi träffades i 3D? vadårå? säker på att det inte var fnissande, för jag brukar ha den effekten på flickor... eller vänta, det kanske var en kille...
February 12, 2003
keffing wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=keffing]mina polare säger att jag blir jätterolig när jag knaprat en massa piller från mammas medecinskåp
vadå när vi träffades i 3D? vadårå? säker på att det inte var fnissande, för jag brukar ha den effekten på flickor... eller vänta, det kanske var en kille...
Det var en kille...:)
Men jag tyckte du var ganska söt...:)
February 15, 2003
Kizo wrote: [quote=DiDi][quote=keffing]mina polare säger att jag blir jätterolig när jag knaprat en massa piller från mammas medecinskåp
Det var inte ens lite kul...
Sanningen är sällan det...
FEL!
Som det stod en gång i Pims avatar "It's funny cuz it's true.".
Stämmer så jävla bra!
Annars skulle ju inte skämt som "Vad är likheten mellan ett bungyjumo och att knulla ett thai-luder?" vara roliga.
SVAR: Om gummit spricker är du dödens.
November 4, 2003
ViperBoyy wrote: I GOT THE POWA!!
HAHAHAHAAHAHHAHAAH visst är jag rolig wieiweiwei sjuk humor haha ph34r hahahwieweiw jag är bäst o ni är sämst wohooo ROCKA HULA!!!EDIT HAHAH JAG ÄR EN SEX MASKIN WEIIWEIEW
detta va mitt usla skämt,, (Är jag inte rolig?) va inget skämt...bla fatta :cy:
August 20, 2001
ViperBoyy wrote: [quote=ViperBoyy]I GOT THE POWA!!
HAHAHAHAAHAHHAHAAH visst är jag rolig wieiweiwei sjuk humor haha ph34r hahahwieweiw jag är bäst o ni är sämst wohooo ROCKA HULA!!!EDIT HAHAH JAG ÄR EN SEX MASKIN WEIIWEIEW
detta va mitt usla skämt,, (Är jag inte rolig?) va inget skämt...bla fatta :cy:
Var det ett skämt? Trodde bara det var du som lekte fjortis???
2 Guest(s)