July 13, 2002
Bor i en 5:a (var en stor 4:a men vi satte upp en vägg så alla kunde få eget rum) med min Mamma och två bröder (22 och 16, jag är 18 ) i centrala sthlm med utsikt över tegnerlunden (hörnägenhet). Men jag har det skönaste rummet med fönster mot gården så jag slipper allt ljud och får frisk å skön luft. Tryck på länken får ni se exakt vart den ligger. Typ 4min promenad från hötorget eller 1min på cykel (nedförsbacke hela drottninggatan :D).
Med andra ord kommer jag inte flytta hemifrån på läääääääääääänge... alldeles för soft att bo inne i stan och vill klara mig utan något större studielån vilket inte borde vara några prob då jag kan bo hemma å plugga.
April 1, 2003
bor i en trea lägenhet vid liseberg med modern o fadern(har inga syskon)
får se snart om jag flyttar..beror på om jag kommer in på nån högskola nånannastans än göteborg..
bor på helgerna hos tjejen...dom har nått radhus med massa rum som låter när man håller på med vissa saker!
February 16, 2004
oxiswoofer wrote: bor i en trea lägenhet vid liseberg med modern o fadern(har inga syskon)
får se snart om jag flyttar..beror på om jag kommer in på nån högskola nånannastans än göteborg..bor på helgerna hos tjejen...dom har nått radhus med massa rum som låter när man håller på med vissa saker!
Nån kombination mellan tjejen och eventuella konstiga ljud?
March 21, 2003
Json_81 wrote: [quote=Vamp][quote=Farbror]Stor villa med egen LAN lokal på 20x10meter.. 10000m2 tomt och vid värnen....
Är inte det väldigt väldigt stort? Typ 1 hektar om inte jag minns fel :bgrin:
Stämmer med 1 hektar = 10 000m2
Dock låter 200m2 lan-lokal väldigt stort.
Jag bor typ i utkanten av staden Mariestad där av stor tomt ....
Och min lan lokal är ett gammalt hund pensionat lr vad det heter (som de som bodde här inan oss hade) som vi rivde ner allt utom ytterväggarna och ställde in massa bord..
October 22, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Okej fisken, då fortsätter jag då Vi äger två fastigheter till på vardera ca 90 hektar, till de hör tre bostadshus på 100 - 120m2, samt nån friggebod ute i skogen och ett antal jakttorn 😀
Skulle varit tydligare från början känner jag. Vi äger 2 fastigheter, husen utspridda med 2 på ena och 3 på andra. 100ha åker och 100ha skog totalt. En bunt sk. jägare som betalar för att skjuta våra älgar (som inte finns 😀 ). Har en jaktstuga ute på en udde i Färnebofjärdens nationalpark, har fiskerätt där. 4 st traktorer, 1 lastbil 3 dieselbilar.
Säg inget om att dieselbilar inte går att köra, väldigt ekonomiskt är det iaf.
Känns iaf som att vi båda har så vi klarar oss och kommer att ärva en bunt träd och åker sen. 😛
March 1, 2001
jag bor i gettot (kortedala, göteborg) i en 3a med tjejen. ey yo jag kommer från betongen...:)
haha, ne så illa är det inte. jag har bott i centrala gbg, floda 2 mil utanför och nu i götet igen.
vi funderar dock på att flytta till karlstad. läsa på universitet där. just karlstad blire eftersom vi där kan bo gratis i eget hus. alldeles för dyrt i gbg om man vill bo i hus. bara baj med lägenheter med whinande grannar när man lirar musik 🙂
September 8, 2003
.doedels wrote: Villa på 300 m2 med en 1000 m2 tomt.
Lite fel brorsan 😉
I en villa 1 mil söder om stockholm.
357 m^2 med 1300 m^2 tomt
http://server5.uploadit.org/fi....._huset.jpg
Härliga bilder 🙂
January 13, 2004
Pierre C wrote: [quote=.doedels]Villa på 300 m2 med en 1000 m2 tomt.
Lite fel brorsan 😉
http://server5.uploadit.org/files/pierre1988-4_bilder_pa_huset.jpg
Härliga bilder 🙂
Snyggt. Diggar modern arkitektur/inredning 🙂
March 21, 2003
Boomhauer wrote: [quote=Pierre C][quote=.doedels]Villa på 300 m2 med en 1000 m2 tomt.
Lite fel brorsan 😉
http://server5.uploadit.org/files/pierre1988-4_bilder_pa_huset.jpg
Härliga bilder 🙂
Snyggt. Diggar modern arkitektur/inredning 🙂
Jag diggar nForce__ källare mer (Sitter där nu)..
3 Guest(s)