September 5, 2001
Varva i n, tryck in den i D. Sen reglerar du med gas och broms. Att launcha den till spinn kommer inte att gå...
I början föreslår jag att du gör det på lite blött underlag för att komma underfund med hur bilen beteer sig så du inte klipper en stolpe det första du gör.
May 17, 2002
Templar- wrote: [quote=Gueno]Nja.
Det är Z3:an, 193 hästar.
Vet inte om det räcker.
Det bör ju garanterat gå tycker jag. I värsta fall får du göra det i en kurva eller nåt.. de e lättare tror jag..
Du, det har ingen större betydelse om vägen svänger eller ej. Herr Gueno vill genomföra bedriften från en stillastående utgångspunkt.
January 13, 2003
I med D, och håll ner bromsen samtidigt som du varvar upp moroten och efterhand släpper efter på bromsen. Lyckades jag med en 320iA med 150hk måste ju en z3:a med klara det. Ta det lungt i rondeler bara. Drog på ur en rondel när asfalten var fuktig, vips så växlar autolådan ner och jag gör en 180 graders spinn.
March 23, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Templar-][quote=Gueno]Nja.
Det är Z3:an, 193 hästar.
Vet inte om det räcker.
Det bör ju garanterat gå tycker jag. I värsta fall får du göra det i en kurva eller nåt.. de e lättare tror jag..
Du, det har ingen större betydelse om vägen svänger eller ej. Herr Gueno vill genomföra bedriften från en stillastående utgångspunkt.
Om han har svetsad diff är det lättare 😉 Fast BMW Z3 har kanske inte det orginal :p
July 13, 2004
Precis så som beta sa. Bara att släppa på bromsen mer och mer tills du känner att den står kvar. Vill du lägga lakrisstänger så är det ju bara att åka Sakta framåt med spinnande hjul. Kom ihåg bara att däck är dyrt :).
Den mercan jag brukar köra ibland(560 SEC) har V8 med 250 söta pollar och alltid "måste" jag göra en riktig burnis och sen stå kvar i röken så ägaren av bilen som sitter brevid kan sitta och dra in sig röken :D.
2 Guest(s)