August 7, 2001
Suizide wrote: Ni har bara tagit upp allt bra med kärlek. Men man kan vara olyckligt kär oxo.....tro mig, de är det värsta som finns!
ja men det värsta jag har varit med om när det gäller kärlek är nog när jag tappade känslorna för min flickvän. Man gick och tänkte på det hela tiden men vågade inte säga något och desto längre man väntade desto mer sårade man henne. Sen när jag lyckades ta mod att säga det så blev det ju inte direkt roligare. Har fortfarande dåligt samvete för det...
August 27, 2003
Coore wrote: [quote=Delph1]En kall öl på varm sommardag. Det är kärlek det!
Jo visst, det trodde jag också innan jag provade att skeda med Woxxman under Dreamhack, det är kärlek om något det grabbar!
Jo, vi märkte det :cy:
Var så mycket åtrå i båset att man var tvungen att gå iväg ett par gånger och kolla på svettiga lanare för att komma på andra tankar. De försvann ett otal gånger också, tror att det var duschrummen som var målet. Vet även att det försvann mycket kylpasta från båset, vet inte vad den kan ha tagit vägen... kanske ett substitut för något *humma*
Värt att nämna är att det är Coore som är "the giver" 🙂
January 17, 2002
Vamp wrote: [quote=CoLiC][quote=whak][quote=CoLiC]
Vill du gifta dig med mig?
Bara om du lovar att inte ta bort ditt skägg. 😎
Wtf, vad är det med kvinnor och skägg egentligen? 3dje på raken som har fått mig att lova att inte raka mig 😕
Porrigt värre ^^
Ja de gillar väl då det kittlas antar jag... :bgrin: 😉
August 7, 2001
CoLiC wrote: [quote=Vamp][quote=CoLiC][quote=whak][quote=CoLiC]
Wtf, vad är det med kvinnor och skägg egentligen? 3dje på raken som har fått mig att lova att inte raka mig 😕
Porrigt värre ^^
får jag vara brudtärna? snälla snälla snälla :trans:
January 17, 2002
dree wrote: [quote=CoLiC][quote=Vamp][quote=CoLiC][quote=whak][quote=CoLiC]
Porrigt värre ^^
får jag vara brudtärna? snälla snälla snälla :trans:
Bara om jag får sätta munkorg och kyskhetsbälte på dig 😉
1 Guest(s)