August 12, 2003
kom på att jag drömmer efter att jag hade drömt nyss. men det jag drömmer är exact likadant som det jag gör in real life. vara i skolan o snacka skit, helt vanliga saker. fast idag var jag i en affär o snackade om kriminella sär. meningen "blir man inte blind om ens morsa dricker då man e foster" kom fram oxå.
July 19, 2001
skiroy wrote: [quote=Milos]Appropå blinda från födseln och det....Undrar hur man föreställer sig en människa om man aldrig har sett en? uh?
Det finns ett bra sätt...man går efter hjärtat och hjärnan helt enkelt!
Eller så känner man sig bara för med händerna 😉
Vem sade att man bara drömmer svartvitt? Jag drömmer iallafall i färg...
En intressant sak med drömmar är dock att hjärnan inte arbetar normalt.. Exempel: Jag ringde på hos min polare och märkte att dörren stog öppen så jag gick in och märkte att han sov. Då satte jag på väckarklockan och ställde in den så att den skulle ringa om tre minuter. Sedan väntade jag ett tag och han berättade att han hade haft en jätteläskig dröm om ett lejon som jagade honom och precis när han hade klättrat högst upp i ett träd så ringde väckarklockan..
June 28, 2001
vaknar man precis efter att man har drömt kommer man ihåg dom, tänker man igenom det när man vaknar så kommer man ihåg dom mkt längre.
man kan lura sig själv att drömma om specefika saker genom att tänka oavbrutet på det när man går och lägger sig.
think pr0n dream pr0n
December 7, 2001
Grayfox wrote: [quote=peppe20][quote=Grayfox][quote=peppe20]men tänk om man är blind... och ska ha sex! hur fan får man upp _honom_? :bgrin:
Stimulera hårt o länge!
:wide: dejtjawue :wide:
Vad menar du med det där? 😮 Jag vet att det är franska för en gång till eller nått men ändå!
ja menar att ja tror ja varit med om de förut 🙄
April 23, 2003
-d-himself- wrote: [quote=keffing]ja jag drömmer i 1600x1200 8xAA 16xAF 100hz iaf... nån annan?
går inte för mig, skakar i 1600x1200, måste köra 1280x1024, men då ere ju 120hz såsatt det är rätt bra änndå
Vissa av oss tar pauser o sover men du gör som du vill sitt uppe hela livet framför datan! 🙂
2 Guest(s)