November 29, 2004
Tänker inte säga priset, men det är en North Face Summit 2in1 Gore-Tex osv... Svart.
Den är gjord i Kina. Så, jag vet att (tror) north face mössorna tillverkas i canada, och då kanske min är helt fejk för att det står made in Kina på den? Eller jackorna kanske tillverkas i Kina för att det krävs mer arbete?
Tejpade sömmar. Jag läste att fejka Gore-Tex produkter inte har tejpade sömmar, vilket gör att vatten kan rinna in. Kollar jag inuti utejackan, bakom nätet, där på det vita, så ser jag sömmarna, vilket förövrigt ser ganska så slarvigt gjorda ut, men hål finns inte iaf. Så...?
Trådar... Lite här o där sticker det ut en massa trådar, borde det göra det på en jacka som ska kosta över 3000kr?
Annars ser ju jackan helt ok ut. Kollar man på innertyget, det som är silkeslent, så står det "Nort Face" överallt på det. Dragkedjorna är inplastade så det sluts helt då man stänger. Saker sitter inte där för att synas, utan det används... Liksom, hur långt kan man gå för att göra en fejk jacka?
Då jag köpte tänkte jag mest på att någon vill göra en fejk jacka så köper de bara ett billigare märke som liknar Tex north face och sen limmar dit ett märke bara, men mina märke och modelnummer o allt annat shit är ju borderat.
Ska nog söka lite mer om det, men ni får gärna svara om ni vet nåt... tack... hejdå...
😀
November 29, 2004
😀
Klart den är värd priset jag köpte den för, men jag vill ändå stämma jäveln om den är fejk. 😛
Köpte den från ebay, och där finns det visst en jävla massa fejkjackor, men det vissta jag inte om förräns nu... Personen jag köpte ifrån har iaf inte fått någon negativ feedback.
November 29, 2004
http://www.empireofgames.com/~.....northface/
Fy fan... Min jacka faller på alla punkter.. 😀 :arg:
Hur fan sätter jag dit killen? Ska jag hota mina pengar tillbaka och glömma allt eller vad?
😀
Besatt av smileys nu fan...
March 11, 2003
windwospx wrote: http://www.empireofgames.com/~.....northface/
Fy fan... Min jacka faller på alla punkter.. 😀 :arg:
Hur fan sätter jag dit killen? Ska jag hota mina pengar tillbaka och glömma allt eller vad?
😀Besatt av smileys nu fan...
Lite off topic, men
Intressant att han inte tror att företag kan stava fel i sina foldrar. Varje gång förlaget där jag jobbar ger ut en bok, så tar det ungefär två timmar innan vi hittar första stavfelet. En gång fick jag min chef att börja gråta....:)
November 29, 2004
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISA.....RK:MEWN:IT
😀
Lade in fetaste positiva feedbacken också.
Fast får jag tillbaka pengarna så låter jag det vara, annars försöker jag få av honom från ebay och kanske även anmäla han till NortH face om det nu går eller gör någon skillnad.
Vet inte hur det är i Kina, men får man använda andra märkens märken? På jackan står det till och med GORE-TEX(R), då spelar det väl ingen roll var han bor?
😛
Edit: Stod att det blev fel med posten, gjorde ju nästan dubbelpost! Buggar som fan nu.
September 28, 2003
skiroy wrote: [quote=freaket]jag måste bara säga fast jag är packat sakaffa et liv och gå ut i affärerna köp inte på internet testa klädwrna ni köper annars vet ni inte om de pasar...... ut på stan förfan! som vanligt folk!
Snubblande nära fylleinlägg detta . 😀
snubblande nära? det var ett solklart fylleinlägg ju :eye:
September 12, 2001
fastbullit wrote: [quote=skiroy][quote=freaket]jag måste bara säga fast jag är packat sakaffa et liv och gå ut i affärerna köp inte på internet testa klädwrna ni köper annars vet ni inte om de pasar...... ut på stan förfan! som vanligt folk!
Du hajar inte en lätt ironiskt kommentar märker jag. 😀
March 14, 2004
skiroy wrote: [quote=freaket]jag måste bara säga fast jag är packat sakaffa et liv och gå ut i affärerna köp inte på internet testa klädwrna ni köper annars vet ni inte om de pasar...... ut på stan förfan! som vanligt folk!
Om inte då? :bgrin:
September 28, 2003
skiroy wrote: [quote=fastbullit][quote=skiroy][quote=freaket]jag måste bara säga fast jag är packat sakaffa et liv och gå ut i affärerna köp inte på internet testa klädwrna ni köper annars vet ni inte om de pasar...... ut på stan förfan! som vanligt folk!
jo, jag ville bara inte bara.... ääh fuck it här får du ett till fylleinlägg 😀
ocz vad snackar du om?
March 14, 2004
fastbullit wrote: [quote=skiroy][quote=fastbullit][quote=skiroy][quote=freaket]jag måste bara säga fast jag är packat sakaffa et liv och gå ut i affärerna köp inte på internet testa klädwrna ni köper annars vet ni inte om de pasar...... ut på stan förfan! som vanligt folk!
jo, jag ville bara inte bara.... ääh fuck it här får du ett till fylleinlägg 😀
ocz vad snackar du om?
Var ju bara en skön kommentar från freaket's sida. 😀
1 Guest(s)