November 29, 2004
De flesta lägger ut sina auktioner på $0.01, hans låg på $52 i början, så jag antog bara att det gick dåligt för han i auktionen.
Men alltså, jag visste inte hur långt man kunde gå för att fejka en jacka. Dessutom trodde jag att de tillverkades i Kina och att han hade snott de från fabriken eller whatever. Sen har han inte fått någon negativ feedback.
Edit: Ran into problems sending Mail. Response: 503 auth not available (#5.3.3)
Edit: Med tanke på att många köper sina fejk TNF för $200 så gjorde jag ju ett ganska bra fynd ändå... 😀
May 19, 2003
windwospx wrote: De flesta lägger ut sina auktioner på $0.01, hans låg på $52 i början, så jag antog bara att det gick dåligt för han i auktionen.
Men alltså, jag visste inte hur långt man kunde gå för att fejka en jacka. Dessutom trodde jag att de tillverkades i Kina och att han hade snott de från fabriken eller whatever. Sen har han inte fått någon negativ feedback.Edit: Ran into problems sending Mail. Response: 503 auth not available (#5.3.3)
Edit: Med tanke på att många köper sina fejk TNF för $200 så gjorde jag ju ett ganska bra fynd ändå... 😀
enklaste sätter är att köpa en jacka i butik så slipper man både kopior och stulna grejor. visst kostar lite mer men det känns ändå bättre än att veta att man går omkring med något som är stulet. en kopia håller oftast inte samma kvaligtet som orginalet.
April 10, 2001
Alltså. måste be om ursäkt.. men när jag går ut så sitter det oftast en tiger utanför sviden, va e de för dret ni gnäller om??
Menar ni på allvar att ni köper jackor så dyra att dom går att använda som märkeskopior??
Är det i såfall dom jackor som ser ut som uppblåsta soppåsar?
November 29, 2004
Peter@20ghz wrote: Alltså. måste be om ursäkt.. men när jag går ut så sitter det oftast en tiger utanför sviden, va e de för dret ni gnäller om??
Menar ni på allvar att ni köper jackor så dyra att dom går att använda som märkeskopior??
Jag hängde inte riktigt med där...
April 10, 2001
windwospx wrote: [quote=Peter@20ghz]Alltså. måste be om ursäkt.. men när jag går ut så sitter det oftast en tiger utanför sviden, va e de för dret ni gnäller om??
Räknade inte med det heller.
(To much status, to litle brain)
February 11, 2004
Peter@20ghz wrote: [quote=windwospx][quote=Peter@20ghz]Alltså. måste be om ursäkt.. men när jag går ut så sitter det oftast en tiger utanför sviden, va e de för dret ni gnäller om??
Jag fatta inte ett dugg av vad du sa heller...
June 5, 2004
Swinger wrote: [quote=Peter@20ghz][quote=windwospx][quote=Peter@20ghz]Alltså. måste be om ursäkt.. men när jag går ut så sitter det oftast en tiger utanför sviden, va e de för dret ni gnäller om??
Jag fatta inte ett dugg av vad du sa heller...
då är vi 3
December 5, 2002
Hm otur att köpa en kopia, hoppas du lyckas få pengar tillbaks iaf.
Fattar inte heller vad Peter@20GHz menar, förklaring?
1 Guest(s)